ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

آش شله قلم‌کاری به نام لیگ برتر!

  • کد خبر: ۵۵۳۸۰
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
آش شله قلم‌کاری به نام لیگ برتر!
براساس تصمیم عجیب سازمان لیگ، بازی‌های هفته نهم و یازدهم هم‌زمان برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه بازی‌های لیگ برتر امسال کشورمان بیشتر شبیه آش شله‌قلم‌کاری است که تا حد عجیبی به‌هم‌ریخته و در‌هم شده است. شهرآورد تهران از هفته هشتم هنوز برگزار نشده است، این در‌حالی است که امروز بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر هم شروع می‌شود.
 
در کنار ۲ بازی از هفته یازدهم که امروز انجام می‌شود، ۲ بازی هم از هفته نهم برگزار خواهد شد! بازی‌های این‌روز‌های لیگ برتر قطعا تحت‌تأثیر شهرآورد تهران برگزار خواهد شد و همه نتایج در سایه این بازی رقم خواهد خورد؛ اما تیم‌های مدعی امروز در بازی‌هایی حساس باید رودرروی هم قرار بگیرند. جدال سپاهان برابر فولاد بدون‌شک حساس‌ترین بازی امروز خواهد بود و البته جنگ نساجی و صنعت‌نفت که برای برزیلی‌های فوتبال ایران می‌تواند پلی باشد برای رسیدن موقت به صدر جدول

سپاهان - فولاد؛ ساعت ۱۵

یکی از نکات درخورتوجه بازی سپاهان و فولاد، دوئل نویدکیا- نکونام است. زردپوشان اصفهانی و سرخ‌های اهواز در‌حالی سی‌وهفتمین جدال خود در لیگ برتر را برگزار می‌کنند که سرمربیان فعلی ۲ تیم، سال‌ها در تیم ملی کنار هم به میدان رفته و هم‌بازی سابق هم به‌شمار می‌روند. این ۲ تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر، ۳۶ بار به‌مصاف هم رفته‌اند که سهم سپاهان و فولاد هرکدام ۱۰ پیروزی بوده و ۱۶ بازی ۲ تیم به نتیجه مساوی ختم شده است. سپاهان هفته گذشته مقابل پرسپولیس نتوانست کاری از پیش ببرد و به نتیجه تساوی رسید تا روند یک بازی مساوی و یک برد را حفظ کرده باشد. زرد‌پوشان اصفهانی در این بازی معوقه از هفته نهم اگر بتوانند فولاد خوزستان را شکست دهند، با استقلال صدرنشین هم‌امتیاز خواهند شد و با ۱۸‌امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول لیگ قرار می‌گیرد.
 
فولاد خوزستان هم که شانزده‌امتیازی است، در صورت برد می‌تواند تا رده سوم جدول لیگ برتر صعود کند. تقابل محرم نوید‌کیا و جواد نکونام، ۲ بازیکن خوب سابق و مربیان جوان در نصف‌جهان دیدنی خواهد بود و هر ۲ تیم برای برد بازی می‌کنند. فولاد هفته گذشته در دقیقه آخر مقابل مس رفسنجان ۲ امتیاز از دست داد و حالا برای جبران‌مافات بازی خواهد کرد. البته نکونام به‌شدت به این گل که از روی یک ضربه خطا به ثمر رسید، معترض بود و اشتباه داوری را عامل توقف تیمش عنوان کرد.

آلو‌مینیوم اراک - ذوب‌آهن؛ ساعت ۱۵

شاگردان رحمان رضایی در ۹ بازی قبلی خود ۶ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند و با اندوختن ۶‌امتیاز همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند و برای بازگشت به لیگ محکوم به شکست آلومینیوم هستند. سبزپوشان اصفهانی در‌حالی آماده پیکار با آلومینیوم اراک می‌شوند که هفته گذشته مقابل تراکتور به میدان رفتند و با نتیجه ۲‌بر ۱ شکست خوردند تا روند ناکامی‌های این تیم وارد نهمین هفته خود شود. در‌آن‌سو آلومینیوم اراک نیز هفته گذشته میهمان استقلال بوده و با نتیجه ۲‌بر ۰ شکست خورده و در شرایط سختی قرار دارد؛ مسابقه‌ای که البته رسول خطیبی ادعا کرد که اگر داور خوب قضاوت می‌کرد و پنالتی دقیقه‌یک را برای این تیم مقابل استقلال می‌گرفت، مقابل آبی‌پوشان پایتخت بازنده نمی‌شدند.

مس رفسنجان- ماشین‌سازی؛ ساعت ۱۵

مس رفسنجان در دقیقه آخر مسابقه مقابل فولاد از شکست گریخت تا همچنان در جایگاه نسبتا قابل‌قبولی بایستد. این تیم رده‌سیزدهمی همچنان هدفش در اولین فصل حضور در لیگ برتر را بقا می‌داند. ماشین‌سازی تبریز هم که در قعر جدول قرار گرفته است، برای بقا کار دشواری دارد. ماشین‌سازان تبریز هنوز بردی به دست نیاورده‌اند و با ۱۵ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را نیز در اختیار دارند. ماشین‌سازی در صورت پیروزی در این مسابقه همچنان در رده شانزدهم باقی خواهد ماند؛ اما به روز‌های آینده امیدوار می‌شود. این تیم در آخرین بازی‌اش مقابل سپاهان از باخت به تساوی پر‌گل ۳-۳ رسید تا نشان بدهد تیمی سختکوش و امیدوار است.

نساجی مازندران - صنعت‌نفت آبادان؛ ساعت ۱۵

نماینده شهر قائمشهر در لیگ برتر فوتبال درحالی باید به‌مصاف یکی از بهترین تیم‌های این فصل از رقابت‌ها برود که روز‌های خوبی را در نتیجه‌گیری پشت‌سر نمی‌گذارد. ۴ شکست پیاپی مقابل تیم‌های سپاهان، مس رفسنجان، پیکان و فولاد، این تیم را به انتهای جدول رسانده است و هواداران این تیم نسبت به وضعیت به‌وجود‌آمده نگران هستند. نساجی در ۹ بازی ۸‌امتیاز کسب کرده است و در مکان چهاردهم قرار دارد. پیروزی در این دیدار می‌تواند این تیم را از انتهای جدول کمی دور کند. آبادانی‌های لیگ برتر امسال خودشان را در قامت یک مدعی، حداقل برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی معرفی کرده‌اند. تیم صنعت‌نفت با ۱۲ گل زده در ۹ بازی جزو بهترین‌ها در گل‌زنی بوده و طالب ریکانی، کاپیتان این تیم، با زدن ۵ گل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده است. آن‌ها موفق شده‌اند با گرفتن امتیاز‌های حساس مقابل تیم‌های گل‌گهر، تراکتور و استقلال و کسب ۱۸‌امتیاز در مکان دوم جدول لیگ قرار بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->