حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۵۴۴۲
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال
نقش اصلی در پیروزی جدال بزرگ هفته نوزدهم والیبال محمد غیاثی سرمربی شهداب برای تیمش مقابل ارومیه ای‌ها رقم زد و با تعویض‌های به موقع گره بازی را برای یزدی‌ها باز کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مهمترین بازی هفته نوزدهم شهداب از شکست پیروزی ساخت و در شرایطی که شهردادی ارومیه دو ست اول را برده بود در سه ست بعدی مغلوب بازیگردانی عالی مهدی مهدوی و حملات میکاییل تاجر شد. بابک امیری را باید تعویض طلایی کادر فنی شهداب دانست که در حساس‌ترین پوئن‌های ست پنجم معرکه بود و با جنگندگی و بی باکی توپ‌های جانانه‌ای زد. نبرد دو پاسور باتجربه را هم علی بهبودی برد و در آستانه ۴۲ سالگی نشان داد هنوز هم آماده و سروحال است. فولاد سیرجان ۳ بر یک پیکانی‌ها را شکست داد. در دیگر دیدار‌ها هم لبنیات هراز آمل، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان به پیروزی رسیدند.
 
‌ترین‌های هفته نوزدهم
پاسور:علیرضا بهبودی (سیرجان)
سرعتی زن: محمد کاظم غفاری (هراز)
قدرتی زن: صابر جواهری (سپاهان)
قطر پاسور: میکاییل تاجر (شهداب)
لیبرو: ناصر رحیمی پناه (شهداب)
تیم هفته: شهداب یزد
مربی هفته: محمد غیاثی (شهدلب)
بازیکن هفته: میکاییل تاجر
چهره هفته: بابک امیری (شهداب)
امتیاز آور هفته: پوریا یلی ۳۱ امتیاز
داور اول هفته: مرتضی اکرمی داور دوم: وحید پور کاشیان، محمد رضا کاویانی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->