نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دعوای کادر فنی سرخابی‌ها با هیئت‌مدیره | طوفان پس از آرامش

  • کد خبر: ۵۵۷۱۰
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
دعوای کادر فنی سرخابی‌ها با هیئت‌مدیره | طوفان پس از آرامش
در حالی که دربی به پایان رسیده اما درگیری میان کادرفنی تیم های استقلال و پرسپولیس با هیات مدیره این تیم ها به شدت بالا گرفته و هر لحظه ممکن است اخباری عجیب در خصوص استعفای گل محمدی و فکری منتشر شود.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سوت پایان شهرآورد که به صدا درآمد، یحیی گل‌محمدی همه انتقاد‌ها و ناکامی‌های هفته‌های اخیر تیمش را به‌سمت هیئت‌مدیره این تیم سوق داد. دقایقی بعد و با حضور محمود فکری در نشست خبری این بازی، سرمربی آبی‌پوشان هم روی خط انتقاد‌های گل‌محمدی رفت و پیکان حملاتش را به سمت هیئت‌مدیره این تیم برد. طوفانی که بعد از سوت پایان شهرآورد ۹۴ به راه افتاد، احتمالا در روز‌های آینده منجر به اتفاقاتی خواهد شد که هواداران ۲ تیم را شگفت‌زده خواهد کرد!

گل‌محمدی گام اول تهدیدش را برداشت

سرمربی سرخ‌پوشان که اتفاقا سابقه زیادی در اجرای برنامه‌های قهر و آشتی دارد، روز گذشته در تمرین این تیم حاضر نشد تا شایعاتی درباره خداحافظی او از جمع پرسپولیسی‌ها شکل بگیرد؛ شایعه‌ای که با واکنش روابط‌عمومی این باشگاه همراه بود و اعلام شد گل‌محمدی در تمرین ریکاوری تیم شرکت کرده و بعد از آن تمرین ذخیره‌ها را به کادر فنی‌اش سپرده است.
 
گل‌محمدی، اما تمام انتقاد‌ها در روز‌های اخیر را به‌سمت هیئت‌مدیره این باشگاه و شخص رسول‌پناه برده است. سرمربی جوان سرخ‌پوشان معتقد است نحوه بستن قرارداد‌های بدون برنامه و کارشناسی‌نشده منجر به جدایی چند ستاره این تیم شده است، ستاره‌هایی که حتی با وجود داشتن قرارداد، جدایی‌شان هیچ آورده مالی هم برای این تیم نداشت. گل‌محمدی تنها ۴۸ ساعت برای بهبود شرایط مدیریتی این تیم فرصت داده بود و به نظر می‌رسد یحیی این‌بار برای اجرای تصمیمش مصمم‌تر از دفعات قبلی است.

میلیچ آبی‌ها را آچمز کرد

شوک اولیه صبح دیروز برای استقلالی‌ها خبر رفتن هروویه میلیچ از ایران بود. تقاضای هروویه میلیچ برای فسخ قراردادش با استقلال، نشان‌دهنده بی‌توجهی مدیران این باشگاه به وضعیت قرارداد خارجی‌های این تیم است. میلیچ با شرایطی مشابه آندره‌آ استراماچونی به‌دنبال فسخ قراردادش با استقلال است. او هم مثل سرمربی فصل گذشته استقلال، صبر کرد تا ۲ ماه حقوق از باشگاه استقلال نگیرد و سپس به‌دنبال درخواست برای فسخ قراردادش با این تیم رفت، اتفاقی که می‌تواند برای دیاباته هم تکرار شود و در‌صورتی‌که او هم تا نیم‌فصل مطالباتش از استقلال را نگیرد، می‌تواند دنبال فسخ قراردادش با استقلال باشد. خبر‌هایی هم در‌این‌باره منتشر شده که دیاباته هم به‌دنبال فسخ قرارداد با استقلال است. مشکلات استقلال یکی پس از دیگری پس از شهرآورد سر باز کردند و ترک بامدادی میلیچ، همه را به یاد ماجرا‌های استراماچونی انداخت.

این نکته نشان‌دهنده این است که مدیران باشگاه استقلال به قرارداد خارجی‌هایشان توجه نمی‌کنند و همین‌مسئله دست استراماچونی و بعد از آن میلیچ را برای فسخ قرارداد باز گذاشته است. اگر میلیچ برای جدایی از استقلال اصرار داشته باشد، می‌تواند بابت مطالباتش، از استقلال شکایت کند و حالا که شیخ دیاباته هم تهدید به فسخ کرده است، باشگاه استقلال باید هر‌چه‌زودتر به این بازیکن پرداختی داشته باشد تا مانع فسخ قرارداد احتمالی این بازیکن شود. استقلال از فسخ قرارداد بازیکنانی مثل سرور جپاروف و بویان و پروپیچ خاطره خوبی ندارد و قطعا دوست ندارد که دیاباته در صورت جدایی از استقلال، مثل بازیکنانی که نام بردیم، پرونده جدیدی برای استقلال در فیفا درست کند.

ورود فوری وزارت ورزش، انتظار اول هواداران

هیئت‌مدیره سرخابی‌های پایتخت را بدون تردید افرادی تشکیل داده‌اند که بعد از گذشت چندین‌ماه از فعالیتشان، ناکارآمدی خود را به همه دیکته کرده اند. اینکه وزارت ورزش به‌عنوان متولی ۲ باشگاه بعد از اتفاقات شهرآورد، به این مسئله ورود کند و یک اصلاح در آن به‌وجود بیاورد، بدون‌شک کمترین خواسته هواداران این ۲ تیم است. بازنده قطعی شهرآورد تهران بدون‌شک وزارت‌ورزشی بود که با انتخاب‌های اشتباه و سلیقه‌ای خود، کانون‌های بزرگ هواداری را به جان هم انداخته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->