ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

رئیس سامسونگ پشت میله‌های زندان

  • کد خبر: ۵۶۱۲۹
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
رئیس سامسونگ پشت میله‌های زندان
​​​​​​​جی وای لی، وارث شرکت سامسونگ الکترونیکس، به اتهام پرداخت رشوه به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دادگاه عالی سئول نخستین بار لی را در سال ۲۰۱۷ پس از افشای نقش وی در رسوایی فسادی که باعث برکناری پارک گوئن های، رئیس جمهور کره جنوبی، شد، به زندان محکوم کرد. وی که سکاندار اصلی گروه سامسونگ به شمار می‌رود، یک سال در زندان ماند اما در فوریه سال ۲۰۱۸ پس از نصف شدن دوران محکومیتش و معلق شدن آن، از زندان آزاد شد. دادگاه عالی در سال ۲۰۱۹ حکم مذکور را نقض و دستور محاکمه مجدد را صادر کرد.

 

لی ۵۲ ساله درگیر یک مبارزه حقوقی بوده که چهار سال پیش شروع شد و مربوط به یک ادغام جنجالی در سال ۲۰۱۵ بود. این مدیر سامسونگ متهم شد به دوست رئیس جمهور کره جنوبی اسب و هدایای دیگر پرداخت کرده تا حمایت وی را از جانشینی رسمی خود در شرکت سامسونگ جلب کند. دادگاه عالی هفته گذشته با اشاره به اتهامات متعدد از جمله رشوه مربوط به سامسونگ، حکم محکومیت ۲۰ ساله رئیس جمهور سابق کره جنوبی را تأیید کرد.

 

ارزش سهام سامسونگ الکترونیکس پس از اعلام رسمی حکم دادگاه، حدود چهار درصد سقوط کرد.

 

محکومیت لی به زندان، خلائی را در بزرگ‌ترین سازنده تراشه حافظه، تلفن هوشمند و دستگاههای مصرفی جهان ایجاد می کند آن هم در شرایطی که شیوع همه گیری کووید ۱۹ ابهامات فزاینده در خصوص روابط آمریکا و وچین و رقابت را تشدید کرده است. اگرچه فعالیتهای روزمره سامسونگ توسط گروهی از مدیران انجام می شود اما فقدان لی ممکن است باعث توقف یا پیچیده‌شدن سرمایه‌گذاری‌های عظیم یا اقدامات استراتژیک بلندمدت شود.

 

در آخرین جلسه دادگاه در ۳۰ دسامبر، لی یک عذرخواهی بلندبالا را خواند و وعده های قبلی خود برای تبدیل کردن سامسونگ به یک شرکت عالی و عدم تکرار اشتباهات گذشته را تکرار کرد و متعهد شد قدرت در سامسونگ را به فرزندانش منتقل نکند. جانشین‌شدن رسمی لی به جای پدرش که در اکتبر درگذشت، احتمالا تا زمان آزادی وی از زندان به تأخیر خواهد افتاد.

 

براساس گزارش بلومبرگ، لی با یک پرونده دیگر مربوط به ادغام میان «سامسونگ سی اند تی» و «چیل اینداستریز» در سال ۲۰۱۵ روبه‌روست و به ارتکاب تخلفات متعدد از جمله نقض قوانین بازارهای سرمایه متهم است. وی از زندان در جلسات این دادگاه شرکت خواهد کرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->