نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

غوغای والیبالیست‌های مشهدی در لیگ یک

  • کد خبر: ۵۶۶۹۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
غوغای والیبالیست‌های مشهدی در لیگ یک
۲ نماینده مشهد به واپسین دور لیگ دسته‌اول بانوان صعود کردند.
مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛ مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان در یزد و اصفهان به پایان رسید و تکلیف ۴ تیم صعودکننده به مرحله نهایی مشخص شد و در این بین مشهدی‌ها حضور پررنگی دارند.

پس از اینکه تیم‌ها ۳ دیدار پشت سر گذاشتند، مشخص شد که تیم‌های آریامقام پارس مشهد، اشتادسازه مشهد، جوانان زرتشتی و مس رفسنجان، تیم‌هایی هستند که با بیشترین امتیاز راهی مرحله آخر شدند و باید بر سر عنوان قهرمانی و البته ۲ مجوز حضور در لیگ برتر والیبال بجنگند. به این ترتیب ۵۰ درصد تیم‌های مرحله نهایی لیگ یک را دختران مشهد تشکیل می‌دهند. اتفاق جذاب‌تر زمانی رخ خواهد داد که شاهد یک فینال تمام‌مشهدی در این لیگ باشیم و هر ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر را به‌دست آورند. هنوز زمان برگزاری مرحله نهایی اعلام نشده است.

یک برد، یک بازی لغو‌شده و اولین باخت آریا

در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌ها در ۲ گروه دسته‌بندی شدند و مشهدی‌های لیگ از یکدیگر جدا بودند.
در گروه D به میزبانی یزد، تیم آریامقام پارس مشهد حضور داشت و در اولین گام به مصاف پاس گرگان رفت. این ۲ تیم در دور مقدماتی نیز هم‌گروه بودند و در مشهد آریا نماینده گرگان را شکست داده بود. در این مرحله نیز آریای مشهد به‌راحتی ۳ بر صفر به پیروزی رسید، اما آریایی‌ها در دومین بازی، درحالی‌که باید طبق جدول مسابقات برابر سامسونگ قائمشهر به میدان می‌رفتند، اعلام شد که تیم حریف از حضور در این مسابقات انصراف داده است. در همین روز دوم بود که مشخص شد صعود آریامقام پارس مشهد به مرحله نهایی مسجل شده است. زیرا پاس گرگان دومین شکست خود را نیز مقابل یزدی‌ها تجربه کرده بود.
 
نماینده مشهد برای اینکه سرگروهی‌اش را قطعی کند، روز سوم مقابل تیم جوانان زرتشتی یزد به میدان رفت. دیداری حساس که برای ۲ تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و به‌نوعی قدرت‌نمایی محسوب می‌شد. اما سرانجام آریا نیز طعم شکست را در این فصل برای اولین‌بار چشید و ۳ بر ۲ مغلوب تیم یزدی شد. آریا در گیم‌های سوم و چهارم به پیروزی رسید، ولی در ست‌های اول و دوم و پنجم مغلوب حریف شد. با این حال، آریا با یک برد و ۴ امتیاز راهی دیدار‌های نهایی شد. جوانان زرتشتی هم با ۲ برد و ۵ امتیاز صدرنشین شدند.

۲ پیروزی و یک شکست نزدیک برای اشتادسازه

در گروه E به میزبانی اصفهان، تیم دیگر مشهد، یعنی اشتادسازه، حضور داشت. این تیم در بازی اول باید با یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ، یعنی مس رفسنجان، رقابت می‌کرد. البته این دیدار پایاپای و نزدیک دنبال شد، به‌طوری‌که درنهایت مشهدی‌ها با اختلاف کم و نتیجه ۳ بر ۲ پیروزی را به حریف خود واگذار کردند، اما یک امتیاز از مسی‌ها گرفتند. در بازی دوم، اشتادسازه حریف ریف اصفهان بود. تیم اصفهانی کمی مشهدی‌ها را به دردسر انداخت، اما شاگردان پازش توانستند کنترل بازی را به دست بگیرند و بازی را در گیم چهارم به پایان برسانند. به این ترتیب پیروزی ۳ بریک به نام اشتادسازه ثبت شد.
 
در سومین روز این گروه هم اشتادسازه و دختران آمادای همدان به زمین رفتند. اشتادسازه نیز در آستانه رسیدن به مرحله نهایی بود و برای صعود به این مرحله باید پیروز می‌شد. البته مشهدی‌ها در این بازی خیلی به دردسر نیفتادند و توانستند با نتیجه ۳ برصفر یک پیروزی مهم کسب کنند. به این ترتیب حضور این تیم با ۲ برد و ۷ امتیاز در مرحله آخر قطعی شد. مس رفسنجان نیز با ۳ برد و ۸ امتیاز صدرنشین گروهش شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->