اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

آخرین صحبت‌های مهرداد میناوند چه بود؟

  • کد خبر: ۵۷۳۱۵
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
آخرین صحبت‌های مهرداد میناوند چه بود؟
آخرین مصاحبه مهرداد میناوند که قرار بود روز پدر پخش شود حاوی مطالبی است که گوش‌کردن به آن‌ها حالا پس از درگذشت این بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی، تلخ و نشدنی است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، روز پنجشنبه علی ضیا، مجری برنامه «فرمول یک»، کلیپی را از مهرداد میناوند پخش کرد و مدعی شد این تصاویر به‌مناسبت روز پدر ضبط شده و قرار بود در آن روز پخش شود. کلیپی که مهرداد میناوند در آن، ضمن قدردانی از زحمات پدرش، باز هم از دل‌تنگی‌هایش برای آریا (پسرش) صحبت کرده است. متن قسمت‌هایی از این مصاحبه پخش‌نشده را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. پیشکسوت فقید سرخ‌ها یک‌بار دیگر از ارادتش به اباعبدا... (ع) گفت و مدعی شد: من هم در برخی مواقع بغض می‌کنم. البته این بغض در تنهایی و خلوت خودم است. من اعتقاد دارم مرد هم باید گاهی اوقات گریه کند.
 
وی در ادامه گفت: مطلبی را عنوان می‌کنم و اصلا کاری به این ندارم که کسی از این صحبت‌های من برداشت به ریا می‌کند یا نه، برای من اهمیتی ندارد. هرکسی هر برداشتی دوست دارد، داشته باشد. روزی معنوی من گریه‌کردن برای امام حسین (ع) است و با این اشک‌ها به زندگی برگشته‌ام و دوباره زندگی‌کردن را تجربه کرده‌ام. میناوند در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به پسرش، آریا که این روز‌ها در اتریش زندگی می‌کند، گفت: همه زندگی‌ام را فدای پسرم آریا می‌کنم. سال‌های زیادی از او دور بوده‌ام، اما مطمئنم به‌زودی از نزدیک یک‌بار دیگر او را می‌بینم و در بغل خواهم گرفت. ستاره چپ‌پای سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس، پیامی را هم برای پدرش منتشر کرد و گفت: پدرم! خیلی عزیزی و مطمئنم تا اینجا که رسیده‌ام، کلی روز‌های تلخ و سخت را به‌خاطر من تحمل کرده‌ای و با نهایت وجودم از تو سپاسگزارم.
 
شاید عجیب‌ترین قسمت این مصاحبه بخشی بود که مهرداد میناوند از هواداران فوتبال می‌خواهد او را حلال کنند. زمانی که مجری این برنامه از میناوند درباره کری‌خوانی‌های رایج می‌پرسد، این پیشکسوت درحالی‌که روی مبل جابه‌جا می‌شود، می‌گوید: مطمئنا من به‌زودی به آرامش خواهم رسید. از همه هوادارانی که باعث ناراحتی و کدورتی برایشان شدم، می‌خواهم من را ببخشند و حلالم کنند! شنیده می‌شود برنامه «فرمول یک» در روز ۷ اسفند (روز پدر) ویژه‌برنامه‌ای را با محوریت همین مصاحبه پخش خواهد کرد تا یک‌بار دیگر یاد و خاطر این پیشکسوت فقید را گرامی بدارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->