آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟
سرخط خبرها

روحانی: انقلاب اسلامی ما صرفا سیاسی نیست

  • کد خبر: ۵۷۴۳۰
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
روحانی: انقلاب اسلامی ما صرفا سیاسی نیست
رئیس‌جمهور با یادآوری فرمایشات امام (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا درباره آب و برق مجانی، گفت: دولت دوازدهم افتخار می‌کند در سایه فداکاری مسئولان و تلاش وزارت نیرو و نفت این پیش‌بینی را محقق کرد و معلوم شد دولت جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌السلام‌والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در آیین افتتاح ۱۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در استان‌های خراسان شمالی و کردستان که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای کل ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان است، گفت: روزی است که بر خلاف پیشگویی‌های قدرت‌های بزرگ امام (ره) با استقبال بی‌نظیر وارد کشور شد.

 

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه استقبال‌ها در طول تاریخ ایران زیاد بوده است، ادامه داد: اینکه از فرودگاه تا بهشت زهرا همه خیابان‌ها مملو از جمعیت شود و در خود بهشت زهرا آن جمعیت عظیم میلیونی اجتماع کنند، یک روز بسیار شکوهمندی در تاریخ ایران بود.

 

روحانی با اشاره به حکمت و تدبیر امام (ره) در بدو ورود به کشور، اظهار کرد: امام (ره) وقتی وارد کشور شد نخست به دیدار شهدا رفت و این مسئله بسیار حائز اهمیت است. امام (ره) در آغاز به دیدار آنانی رفت که خون خود را در این راه نثار کردند و در کنار قبور مطهر آن‌ها قدم گذاشت. امام (ره) به نوعی خواست بگوید دعوت کننده واقعی‌اش فداکاران این سرزمین و در رأس آن شهدا هستند و نخست بر تربت پاک شهدای عزیز قدم گذاشت.

 

وی افزود: بقیه کارهای امام (ره) هم فوق العاده بود که به منزل کسی نرفت. در نوفل لوشاتو بحث بود وقتی امام (ره) وارد کشور می‌شود به کجا برود و امام خود بهترین انتخاب را انجام داد و بسیار حائز اهمیت بود و همین ساعت‌هایی که داریم می‌گذرانیم ساعت‌های بسیار حساس در تاریخ کشور ما بود.

 

روحانی با اشاره به سخنرانی بسیار حساس امام راحل در بهشت زهرا (س)، گفت: بعد از این سخنرانی خناسان یک بخش از این سخنان که آب و برق مجانی شود را دنبال می‌کردند و می‌گفتند چه شد.

 

رئیس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: این دولت یعنی دولت دوازدهم افتخار می‌کند که این کار را در سایه فداکاری و تلاش مسئولان و تلاش وزارت نیرو و وزارت نفت انجام داد و امروز توانستیم برای افراد کم مصرف که از اقشار کم درآمد هم هستند، برق و آب و گاز را مجانی کنیم و همه آن پیش‌بینی‌های امام در تاریخ تثبیت شد و درست از آب درآمد.

 

وی افزود: بسیار جالب توجه بود شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند، پایان داده شد و معلوم شد دولت جمهوری اسلامی ایران، حامی مستضعفان است.

 

روحانی با بیان اینکه امروز در ۲ استان شمالی و شمال غرب در استان خراسان شمالی و کردستان طرح‌های بسیار مهمی افتتاح شد گفت: خوش‌حالیم با وجود اینکه امسال سال بسیار سختی برای مردم ما بود، در عین حال شعار جهش تولید مقام معظم رهبری روی زمین نماند و در استان‌های مختلف افتتاحیه‌های فراوانی داشته‌ایم و به یک معنا امسال واقعاً جهش تولید بود.

 

وی با اشاره به طرح‌های بسیار مهم افتتاح شده، خاطرنشان کرد: این هفته به دلیل دهه مبارکه فجر و همچنین امروز یکشنبه هم طرح افتتاح کردیم و این می‌تواند برای مردم ما مبارک باشد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه آب و برق کار بزرگی در کشور انجام شده است، گفت: از یک طرف نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ما صرفا سیاسی نیست.

 

روحانی ادامه داد: برخی فکر می‌کردند انقلاب ما انقلابی صرفاً سیاسی است و برای استقلال کشور، مبارزه با استعمار گران و استبداد انقلاب کردیم و به آن صبغه سیاسی می دهند یا می گویند برای استقرار احکام اسلام است و بیشتر به آن رنگ معنوی می‌دهند؛ اما آمار و ارقام نشان می‌دهد در کنار بخش سیاسی و معنوی، بخش مادی هم حائز اهمیت بوده است.

 

وی افزود: امروز ۱۲ بهمن ۹۹ و اما هم ۱۲ بهمن ۹۹ وارد کشور شد یعنی سالی که امام وارد کشور شد سال ۹۹ هجری قمری بود و امروز سال ۹۹ هجری شمسی است. طبق آمار آغاز انقلاب ۱۹ سد در کشور وجود داشت که امروز به ۱۰۳ سد رسید یعنی سدهای کشور بیش از ۱۰ برابر شده است.

 

رئیس دولت دوازدهم گفت: در زمینه فاضلاب هم همانطور که وزیر نیرو اشاره کرد زمان پیروزی انقلاب ۴ تصفیه خانه فاضلاب در کشور داشتیم و امروز هفتاد و هفتمین تصفیه خانه فاضلاب را افتتاح کردیم بنابراین این نشان می دهد که در این مدت یک حرکت بزرگی در این کشور انجام شده و مردم، مدیران، مهندسان و کارگران ما همه در صحنه فعالیت هستند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->