نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

تصمیم عجیب نفتی‌ها برای بازی با شهرخودرو/قصد بازی کردن مقابل شهر خودرو را نداریم!

  • کد خبر: ۵۷۶۰
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
تصمیم عجیب نفتی‌ها برای بازی با شهرخودرو/قصد بازی کردن مقابل شهر خودرو را نداریم!
سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان از پافشاری مدیران این باشگاه برای بازی نکردن مقابل شهر خودرو خبر داد.


به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز در هفته پنجم لیگ برتر قرار است میزبان شهر خودرو باشد، اما به دلیل محرومیت هواداران این تیم مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که امروز تیم خود را به زمین نخواهند فرستاد.
داریوش حسن‌پور سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان در این خصوص گفت: در جلسه هماهنگی حاضر شدیم و به مسئولان برگزاری بازی گفتیم که ما در این بازی حاضر نخواهیم شد و روی تصمیم خودمان هستیم. تا الان هم با تصمیم مدیران ارشد باشگاه قصد بازی کردن مقابل شهر خودرو را نداریم.
وی افزود: از تهران تماس خاصی با ما در این باره گرفته نشده، اما به ما اعلام کردند که بازی کنید، ولی سوال ما این است که چرا باید محروم شویم. محرومیت هواداران ما منطقی نیست؛ چراکه مسئولیت تیم‌ها بعد از بازی با تیم میزبان نیست و یگان ویژه مسئولیت اسکورت تیم‌ها را تا فرودگاه یا هتل برعهده دارند.
سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: اگر قرار است مسئولیت اسکورت تیم‌ها با باشگاه‌ها باشد که به ما بگویند تا برای آن فکری کنیم، اما مسئولیت این موضوع برعهده یگان ویژه است و باشگاه میزبان هیچ کجای ایران مسئولیتی در این خصوص ندارد. ما هفته گذشته در اصفهان با سپاهان بازی کردیم و آیا مسئولیت اسکورت ما با باشگاه سپاهان بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->