داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

بازی‌های تیم ملی فوتبال لغو شد؟

  • کد خبر: ۵۸۱۱۹
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
بازی‌های تیم ملی فوتبال لغو شد؟
شنیده می‌شود مسابقات تیم ملی فوتبال باز هم به‌علت وضعیت نامشخص کرونا در آینده نزدیک لغو خواهد شد و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌طبع این اتفاق به‌علت کرونا خواهد بود. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر روزنامه عربستانی به خبرنگار ما گفت: «این خبر فعلا در حد حدس و گمان است. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ما ۵ فروردین میزبان هنگ کنگ در استادیوم آزادی خواهیم بود. مگر اینکه نامه تازه‌ای در‌این‌باره به ما ارسال شود و بر همین اساس برنامه تغییر کند.»

جالب اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته بود این بازی با حضور حداقلی تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. چند کشور هم موافق این تصمیم هستند و می‌گویند بهتر است بازی‌ها به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار شود. اما فدراسیون فوتبال ایران برای بهره گیری از امتیاز میزبانی موافق برگزاری بازی‌ها در یک کشور به صورت متمرکز نیست. تیم ملی به‌دلیل شکست در برابر تیم‌های عراق و بحرین شرایط سختی برای صعود به جام جهانی دارد و باید بازی‌های باقی‌مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با‌توجه‌به قدرت قطر در برگزاری بازی‌ها در شرایط کرونا، بعید است جام جهانی ۲۰۲۲ به تأخیر بیفتد و تنها اتفاقی که محتمل است برگزاری بازی‌های مقدماتی به‌صورت متمرکز است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->