نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

نقشه صدر‌نشینی ‌پیش پای یحیی و پرسپولیس

  • کد خبر: ۵۸۳۱۱
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
نقشه صدر‌نشینی ‌پیش پای یحیی و پرسپولیس
پرسپولیس برای نزدیک‌تر‌شدن به بالای جدول باید امروز مس رفسنجان را شکست بدهد تا فاصله اش را با صدر جدول کمتر از همیشه ببیند و برای قهرمانی در لیگ بیستم امیدوار شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پرسپولیس در دیداری معوقه، امروز سه‌شنبه و از ساعت ۱۷ میزبان مس رفسنجان است. سرخ‌پوشان تهرانی که ۲ بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارند، امروز یکی از ۲ مسابقه معوقه خود را برگزار می‌کنند. شاگردان گل‌محمدی در صورت پیروزی مقابل مس رفسنجان بیست‌وچهارامتیازی خواهند شد و با یک پله صعود به رده سوم جدول می‌رسند.
 
البته عبور از مس، کار راحتی نیست و باید دید گل‌محمدی می‌تواند کیمیاگری کند و از مس طلا بگیرد یا خیر. مس رفسنجان در ۵ مسابقه اخیر خود شکست نخورده و تبدیل به تیمی شکست‌ناپذیر شده است؛ آن‌هم درحالی‌که در ۵ هفته ابتدای فصل این تیم نه برد داشت و نه گلی زده بود. مس تیمی است که سرمربی‌ا‌ش تا ۱۴۰۱ قراردادش را تمدید کرده ا‌ست و می‌خواهد باشگاهی با استاندارد‌های بالا و برنامه‌ریزی بلند‌مدت باشد.
 
پرسپولیس، قهرمان ۴ دوره متوالی لیگ برتر، به‌مصاف تیمی می‌رود که بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته است. در این دیدار کنعانی‌زادگانِ مصدوم یکی از غایبان مشهور پرسپولیس خواهد بود. حامد لک، دروازه‌بان سرخ‌پوشان، نیز به‌دلیل محرومیت و چهاراخطاره‌بودن درون دروازه نخواهد ایستاد و نوبت به رادوشوویچ می‌رسد که در لیگ بیستم برای سرخ‌پوشان بازی کند. مهدی ترابی هم به پرسپولیس بازگشته است، اما تا نیم‌فصل تمام نشود، قادر به بازی برای سرخ‌پوشان نخواهد بود.
 
مس رفسنجان نوزده‌امتیازی که در رده نهم جدول است، در‌صورتی‌که بتواند نایب‌قهرمان آسیا را شکست بدهد، به رده چهارم جدول می‌رسد و جانشین پرسپولیس در جدول خواهد شد. این مسابقه می‌تواند یکی از بازی‌های فنی لیگ لقب بگیرد؛ چون ۲ تیم برای برد بازی می‌کنند و از حواشی دوری خواهند کرد. سرخ‌پوشان ۲ هفته به‌دلیل از‌دست‌دادن ۲ پیشکسوت جوان خود یعنی مهرداد میناوند و علی انصاریان سیاه‌پوش شدند، ولی قرار است تا پایان سال پرسپولیس مشکی‌پوش باشد.

مس، بباز نیست

شاگردان محمد ربیعی به‌همراه آلومینیوم اراک تنها‌تیم‌های لیگ برتر به‌شمار می‌روند که در ۵ بازی گذشته‌شان شکست نخورده‌اند. آلومینیوم ۳ تساوی و ۲ برد داشته و مس به ۳ برد و ۲ تساوی دست پیدا کرده ا‌ست تا از ۱۵‌امتیاز ممکن، ۱۱‌امتیاز نصیبش شود. مسی‌ها در ۲ بازی اخیر گل هم نخورده‌اند و ۳ کلین‌شیت در ۵ بازی پیشین برای آن‌ها به ثبت رسیده است. نماینده استان کرمان یک رکورد جالب دیگر هم دارد. آن‌ها بعد از اینکه در هفته نخست با بدشانسی و خراب‌کردن چندین موقعیت مسلم به استقلال باختند، در ۶ بازی بعدی خارج‌از‌خانه‌شان هیچ شکستی نخورده‌اند و به ۳ برد و ۳ تساوی دست پیدا کرده‌اند. مس در ۲ بازی خارج‌از‌خانه آخر خود توانست از سد تیم‌های پیکان و شهرخودرو بگذرد و حالا بار دیگر به ورزشگاه آزادی برمی‌گردد.

مطهری: مس، پدیده لیگ بوده است

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مس باشگاهی است که ساختار و امکانات مناسبی دارد. حضور این تیم‌ها در لیگ برتر جذابیت خوبی به مسابقات می‌دهد. گروه فنی خوب و یکدست و زحمت‌کشی دارد.
 
مس تا اینجای کار پدیده لیگ بوده است و باید مراقب باشیم. این تیم را از زوایای مختلف بررسی کردیم. در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی خوب کار می‌کنند، دفاع تیمی خوبی دارند و برنامه‌هایی نیز برای ضد‌حمله دارند. باید این بخش از کارشان را کنترل کنیم. تیم‌ها جلوی پرسپولیس فشرده بازی می‌کنند و در زمین خودشان جمع می‌شوند و دنبال ضد‌حملات هستند. طبق معمول بازی مالکانه انجام می‌دهیم.
 
تمام بازی‌های لیگ سختی‌های خودش را دارد؛ ولی ما پرسپولیس هستیم با ذهن‌های برنده. اگر به تمرین ما بیایید، حس پیروزی‌خواهی را می‌بینید. بازیکنان ما همیشه دنبال این هستند که با صداقت و تعهد کار کنند. نمونه بارزش سیدجلال حسینی است که ستون و رهبر تیم ماست. می‌بینید که چگونه تا آخرین‌لحظه می‌جنگد. از بازیکنانی که این‌روز‌ها براساس نیازمان در پست‌های غیر‌تخصصی‌شان بازی کردند، کمال تشکر را دارم؛ چون همیشه همه‌کار برای تیمشان می‌کنند تا پرسپولیس بزرگی کند و هوادارانمان همیشه از ما راضی باشند.

ربیعی: به کسب پیروزی امیدواریم

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، نیز درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: پرسپولیس نیازی به تمجید من ندارد، چون ۴ دوره است که قهرمان لیگ می‌شود و ۲ بار هم نایب‌قهرمان آسیا شده است. الان هم در وضعیت خوبی هستند. ما هم برنامه‌های خودمان را دنبال می‌کنیم. آقای گل‌محمدی و همکارانشان برای من بسیار قابل‌احترام هستند. حقشان بود که در لیگ قهرمانان آسیا مقام قهرمانی را به دست بیاورند. او در پاسخ به این پرسش که تیمش برای برد به زمین می‌رود یا مساوی نیز بیان کرد: قطع‌به‌یقین هدف ما این است که مدار برنامه‌هایمان را پیاده کنیم که در انتهای خروجی این برنامه، گرفتن امتیاز کامل مسابقه است.
 
فکر می‌کنم هدف‌گذاری برای این بازی طوری باشد که بتوانیم دست‌پر از میدان خارج شویم. کسب ۳ امتیاز را هم دور‌از‌دسترس نمی‌بینم. مس نه‌تن‌ها تیم دست‌وپا‌بسته‌ای نیست، بلکه امیدوارم بتوانیم در لحظاتی از بازی قسمت‌هایی را که مدنظرمان است، درست انجام دهیم تا بتوانیم با کسب پیروزی از زمین خارج شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->