جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کرونای آمازونی ۳ برابر مسری‌تر از دیگر گونه‌ها

  • کد خبر: ۵۸۴۸۵
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
  • ۱
کرونای آمازونی ۳ برابر مسری‌تر از دیگر گونه‌ها
وزیر بهداشت برزیل زنگ خطرها را درباره شیوع گونه جدیدی از ویروس کووید۱۹ به صدا در آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت برزیل زنگ خطرها را درباره شیوع گونه جدیدی از ویروس کووید۱۹ به صدا در آورد.

به نقل از الجزیره، «ادواردو پازلو» وزیر بهداشت برزیل روز پنجشنبه اعلام کرد که گونه شناسایی‌شده ویروس کووید ۱۹ موسوم به گونه آمازونی در شهر مانائوس این کشور ممکن است تا سه برابر مسری‌تر از گونه‌های دیگر این ویروس باشد.

با این حال، به گفته این مقام درمانی برزیل تحلیل‌های اولیه نشان می‌دهد که واکسن‌ها از جمله واکسن سینوواک ساخت چین که در برزیل در حال توزیع است، همچنان در مقابله با این گونه از ویروس کووید‌‌۱۹ مؤثر هستند.

وزیر بهداشت برزیل در نشست سنای این کشور گفت که نیمی از جمعیت واجد شرایط برزیل تا ماه ژوئن و باقی جمعیت نیز تا پایان سال میلادی جاری این واکسن را دریافت می‌کنند.

گفتنی است که برزیل از سه هفته پیش روند واکسیناسیون جمعیت خود را با واکسن‌های «بیوتک سینوواک» ساخت چین و «آسترازنکا» ساخت انگلیس آغاز کرده است. پازلو درباره اینکه اثر بخشی این واکسن‌ها در برابر گونه مسری این ویروس چگونه اندازه‌گیری شده است، توضیحی ارائه نکرد.

دراین‌باره، انستیتو بوتانتان در شهر سائوپائولو که با همکاری شرکت سینوواک آزمایش و تولید این واکسن چینی را آغاز کرده، در یک بیانیه اعلام کرد که مطالعات در زمینه گونه آمازونی کووید‌۱۹ موسوم به مانائوس را آغاز کرده و دو هفته طول می‌کشد که به یک جمع‌بندی برسد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
همه نوع کرونا اعلام کردن کرونا انگلیسی افریقایی امازونی فقط مونده بگن کرونای ترکی هم اومده بابا اینقدر منفی بافی نکنید با اعصاب وروان مردم بازی نکنید به جای روحیه دادن وتشویق مردم به رعایت بهداشت همش ایه یاس نخوانید
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->