نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

الکساندر نوری، محمد تقوی و مهدی پاشازاده گزینه‌های جانشینی فکری

  • کد خبر: ۵۸۶۹۶
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
الکساندر نوری، محمد تقوی و مهدی پاشازاده گزینه‌های جانشینی فکری
جایگاه فکری بعد از باخت به سپاهان به‌حدی در استقلال سست شده است که نام چند مربی به‌عنوان گزینه‌های جانشینی او مطرح می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شکست استقلال در هفته پایانی نیم فصل اول نگاه‌ها را متوجه محمود فکری کرده است؛ مردی که نتوانست استقلال را در جایگاهی نگه دارد که امیدی به قهرمانی‌اش برود. حالا بسیاری از هوادارن این باشگاه نسبت به آینده تیم خود بیمناک‌اند و اعتقاد دارند تیم محبوبشان با محمود فکری به نقطه روشنی در لیگ بیستم نخواهد رسید و حتی این احتمال وجود دارد شانس کسب سهمیه را هم از کف بدهد. سرمربی استقلال که با رفتاری عجیب و بحث‌برانگیز بلافاصله بعد از باخت همه بازیکنان استقلال را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام آنفالو کرده است، شرایط مبهمی دارد و حتی از گوشه‌و‌کنار باشگاه استقلال خبر‌هایی درباره استعفایش نیز شنیده می‌شود.

تصمیمی که اگر در روزهای آینده اتخاذ شود باشگاه استقلال را به سمت انتخاب سرمربی جدید پیش خواهد برد. فکری که در هیئت مدیره نیز جایگاه محکمی ندارد و برخی اعضای هیئت مدیره مانند مهدی عبدیان از روز اول با مربیگری او در استقلال مخالف بودند احتمالا در هفته‌های آینده به سمت جدایی از استقلال قدم خواهد برداشت.

فکری فقط در شرایطی می‌تواند به آینده خودش در استقلال امیدوار باشد که دوباره به صدر جدول بازگردد که با‌توجه‌به تعدد بازی‌های بیرون خانه و همچنین شکافی که میان او و بازیکنان به وجود آمده بعید است چنین دستاوری عایدش شود. اما مدیران استقلال چه رویکردی نسبت به این تیم خواهند داشت؟ مدیرانی که خود نیز روی لبه تیغ گام برمی‌دارند و مشخص نیست تا آخر فصل در این باشگاه باشند یا خیر. با این حال اما نام چند گزینه برای جانشینی فکری مطرح می‌شود. نام‌هایی که پیش‌تر هم شنیده می‌شد. از الکساندرنوری، محمد تقوی و مهدی پاشازاده به‌عنوان مردانی یاد می‌شود که احتمال دارد جای فکری را در کادر فنی بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->