استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

نتیجه رقابت سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ۹۸ به یاد انصاریان و میناوند+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۵۸۹۳۸
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
نتیجه رقابت سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ۹۸ به یاد انصاریان و میناوند+ ویدئو گل‌ها
رقابت دوستانه تیم‌های سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ۹۸ به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های منتخب ستارگان ۹۸ و سرخابی های پایتخت عصر امروز در ورزشگاه ازادی به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران که بر اثر ابتلا به کرونا در گذشتند، به مصاف یکدیگر رفتند. تیم‌منتخب سرخابی‌ها مقابل منتخب ۹۸ به برتری سه بر دو دست یافت.

در ترکیب تیم منتخب ۹۸ پرویز برومند، محمد خاکپور، کریم باقری، علیرضا منصوریان، سیروس دین‌محمدی، رسول خطیبی، علی دایی، خداداد عزیزی، علی اکبر استاد اسدی، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی‌نسب به میدان رفتند.

همچنین در تیم منتخب سرخابی‌ها ستارگانی همچون ابراهیم میرزاپور، یحیی گل‌محمدی، رحمان رضایی، حسین کاظمی، محمد نوازی، علی کریمی، جواد کاظمیان؛ علی نیکبخت، بهنام ابوالقاسم‌پور، بهروز رهبری‌فرد، مهدی تارتار به زمین رفتند.

در ابتدای این دیدار پژمان جمشیدی و بسیاری از هم‌بازیان سابق دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران نتوانستند جلو بغض خود را بگیرند و اشک‌هایشان سرازیر شد.

نتیجه رقابت سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ۹۸ به یاد انصاریان و میناوند+ ویدئو گل‌ها

 
علی پروین و امیر قلعه‎نویی که هم سابقه بازی و هم سابقه سرمربیگری در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارند و پروین در میان هواداران سرخ‌پوش به «سلطان» شهرت دارد و قلعه‌نویی را هم هواداران استقلال با عنوان «ژنرال» خطاب می‌کنند، در جدال دوستانه امروز دو تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی روی نیمکت در کنار یکدیگر قرار گرفتند.


پروین در قامت سرمربی تیم منتخب ۹۸ و قلعه‌نویی در نقش دستیار او امروز در ورزشگاه آزادی و در مصاف یادبود زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان حضور دارند؛ بازیکنانی که هر دو آن‌ها سابقه حضور در تیم‌های علی پروین و امیر قلعه‌نویی را دارند و حالا این دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران در فراغ شاگردانشان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

نتیجه رقابت سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی ۹۸ به یاد انصاریان و میناوند+ ویدئو گل‌ها

سوپرگل علی کریمی در دیدار دوستانه ستارگان فوتبال ایران

تعداد بازدید : 3977
 

شوت سرکش کریم باقری در دیدار دوستانه ستارگان فوتبال ایران به تیرک

تعداد بازدید : 3503
 

گل جواد کاظمیان در دیدار دوستانه ستارگان فوتبال ایران

تعداد بازدید : 3321
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->