علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کشف ویروس کرونای مقاوم به واکسن‌های کنونی در ژاپن

  • کد خبر: ۵۹۲۳۳
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کشف ویروس کرونای مقاوم به واکسن‌های کنونی در ژاپن
مقام‌های ژاپنی روز گذشته اعلام کردند که گونه‌ای از ویروس کرونا را در این کشور شناسایی کرده‌اند که در برابر واکسن‌های موجود کرونا مقاوم است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه ملی بیماری‌های عفونی ژاپن روز جمعه خبر داد که گونه جدیدی از ویروس کرونا را شناسایی کرده که از خارج این کشور وارد شده و دارای جهش‌هایی است که به طور بالقوه اثر واکسن‌های موجود را برای مقابله با ویروس کرونا کاهش می‌دهد.

 

این موسسه ژاپنی اعلام کرد با وجود آنکه این گونه جدید از خارج وارد ژاپن شده اما نتوانسته منشأ کشوری که این گونه متعلق به آن بوده را مشخص کند.

 

بر اساس گزارش روزنامه «آساهی» ژاپن، این نگرانی وجود دارد که گونه جدید شناسایی شده ویروس کرونا در برابر واکسن‌های موجود به خصوص واکسن «آسترازنکا» مقاومت باشد.

 

«کاتسونوبو کاتو» از وزرای کابینه ژاپن روز جمعه گفت که گونه جدید تا کنون ۹۳ نفر را در این کشور مبتلا کرده که ۲ نفر از آنها خارج از کشور بوده‌اند. تمامی افرادی که به گونه جدید مبتلا بوده‌اند از منطقه «کانتو» هستند.

 

ژاپن تا کنون ابتلای ۱۵۱ نفر در این کشور به گونه‌های برزیلی، انگلیس و آفریقای جنوبی ویروس کرونا را تایید کرده است.

 

تا کنون ۴۲۴ هزار نفر در ژاپن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

بر اساس آمارها، تا کنون بیش از ۱۱۱ میلیون نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->