برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

واکنش اینستاگرامی رضا رشیدپور به دل‌خوری علیرضا علیفر از او

  • کد خبر: ۵۹۳۳۴
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
واکنش اینستاگرامی رضا رشیدپور به دل‌خوری علیرضا علیفر از او
سرهنگ علیفر در برنامه زنده تلویزیونی شبکه۳ که تهیه‌کننده آن رضا رشیدپور است، پس از اینکه عکس او در برنامه نشان داده شد و نظر علیفر را پرسیدند، با در آوردن ادای خنده‌های رشیدپور، از او به‌شدت گله کرد. اتفاقی که مجری برنامه به آن واکنش نشان نداد و از استاد و رئیسش دفاع نکرد
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرارنیوز - اگر از پیگیران سفت‌وسخت فضای‌مجازی و اتفاقات آن‌هم نباشید و در حد مرور کلی حاشیه‌ها و خبر‌ها در توئیتر و اینستاگرام بچرخید، بدون شک نام دولاب امیر برای شما هم نام آشنایی است. حدود ۴ سال پیش بود که یکی از طرف‌داران سفت‌وسخت فوتبال که گزارش‌های علیرضا علیفر را دنبال می‌کرد و فهمیده بود که او اطلاعات اول گزارش‌هایش را از ویکی‌پدیای فارسی برمی‌دارد، با دست‌کاری در اطلاعات ویکی‌پدیای فارسی، نام سازنده ورزشگاهی را که بازی در آن انجام می‌شد، به‌نام «امیر دولاب» تغییر داد؛ اسمی که سرهنگ علیفر آن را با یک نام عربی اشتباه گرفت و دولاب امیر خواند! گافی که به‌سرعت در فضای‌مجازی پخش شد و خیلی‌ها از جمله مجریان خود تلویزیون به آن واکنش نشان دادند و تا مدت‌ها با لفظ دولاب امیر به آن واکنش نشان می‌دادند و موجبات خنده را فراهم می‌کردند.
 
حالا پس از گذشت چند سال از آن موضوع، سرهنگ علیفر در برنامه زنده تلویزیونی شبکه۳ که تهیه‌کننده آن رضا رشیدپور است، پس از اینکه عکس او در برنامه نشان داده شد و نظر علیفر را پرسیدند، با در آوردن ادای خنده‌های رشیدپور، از او به‌شدت گله کرد. اتفاقی که مجری برنامه به آن واکنش نشان نداد و از استاد و رئیسش دفاع نکرد، شاید هم به این دلیل که برنامه خود رشیدپور است و هر جانب‌داری یک سوءبرداشت دوباره به‌همراه خواهد داشت. به همین دلیل خود رشیدپور که در فضای‌مجازی همیشه فعال بوده و حاشیه هم کم نداشته است، در پستی اینستاگرامی خیلی متواضعانه و محترم نوشت: «جناب علیفر عزیز، پیشکسوت گران‌مایه. سلام و عرض ادب.
 
شوربختانه تاکنون افتخار مراوده با حضرت‌عالی یا حتی سعادت ملاقات نداشته‌ام که اگر چنین بود خود شما با صراحت و خون‌گرمی‌ای که دارید به‌احتمال تصدیق می‌فرمودید که من اهل تمسخر و توهین به کسی نیستم، حتی درباره تندترین مخالفانم، چه رسد به شما که صاحب کسوت ارزشمند بوده‌اید و بزرگ‌تر من هستید. ای‌کاش در تمام این سال‌ها دل‌خوری‌تان را با دیداری در همان ساختمان شبکه ۳ که محل تردد هر ۲ نفرمان است، مطرح می‌فرمودید تا فرصت تعظیم و روبوسی برای من هم فراهم باشد.
 
اما اکنون که ترجیح حرفه‌ای استاد علیفر گرامی آن بوده است که روی آنتن زنده این موضوع را طرح فرماید، بر خودم واجب می‌دانم در ابتدا عرض کنم که شما عزیز من هستید و سپس توضیح بدهم که آنچه خاطرم هست، چند ثانیه خندیدن بابت اتفاق با‌نمک امیر دولاب بوده است، واکنشی صرفا لحظه‌ای بدون هیچ پیش‌زمینه تمسخر یا قضاوت. درهرحال شما هم از جهت کسوت و هم سن‌وسال، بر من حکم ارشد دارید و با کمال میل پیشانی‌تان را با کسب اجازه می‌بوسم و امیدوارم که این دل‌خوری را با لبخند شیرین و قلب مهربانتان ختم به محبت فرمایید.»

شاید دل‌خوری علیرضا علیفر از رضا رشیدپور از جنبه‌هایی فهمیدنی باشد، اما وقتی گاف‌هایی در این سطح بزرگ و در رسانه ملی داده می‌شود، نباید از آن راحت گذشت و حتى شده در حد چند شوخى به آن واکنش نشان داد. البته که شبکه ۳ هم در یک سال گذشته با کم‌رنگ‌کردن گزارشگران پرحاشیه قدیمی، نسل جدیدی از گزارشگران را وارد چرخه گزارش‌های فوتبالی کرده است که تا امروز هم جواب پس داده‌اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->