ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
سرخط خبرها

ورود به ۸ شهر و استان ممنوع اعلام شد + جزئیات (۶ اسفند ۹۹)

  • کد خبر: ۵۹۶۶۵
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
  • ۲
ورود به ۸ شهر و استان ممنوع اعلام شد + جزئیات (۶ اسفند ۹۹)
محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان و بدون مشکل است.
 

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می‌گیرد، لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و از سفر‌های غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

 

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر لازم است همچنین تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور دارند و تمامی پیش بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودرو‌ها در جاده‌های کشور صورت گرفته است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهر‌های استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

 

وی افزود: ورود خودرو‌های شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهر‌های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

 

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

 

منبع: YJC


اینجا ببینید: آخرین رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور تا ۳ اسفند ۹۹ + نقشه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
0
1
دوستان من رفتند قم جریمه ای درکارنبود به پیام من هم خندیند
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شما چرا نرفتی؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->