نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ارتباط هیئت مدیره استقلال با کانال‌ها و پیج‌های مجازی

  • کد خبر: ۵۹۸۳۴
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
ارتباط هیئت مدیره استقلال با کانال‌ها و پیج‌های مجازی
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال، مدعی است اعضای هیئت مدیره این باشگاه با برخی کانال‌ها و پیج‌های مجازی در ارتباط هستند و آن‌ها را از دور مدیریت می‌کنند.

گروه ورزشی| شهرآرا، کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال، مهر تأیید می‌زند بر ارتباط برخی اعضای هیئت مدیره استقلال با برخی کانال‌ها و صفحات مجازی. او می‌گوید:‌ اصلاً شک نکنید چند‌دستگی‌های درون هیئت مدیره است که به بیرون منتقل می‌شود. این‌ها از تشکیل یک جلسه هیئت مدیره عاجزند. سند این مطلب، صورت‌جلسه انتخاب مدیرعامل است. هر کدام یک نفر را می‌خواستند مدیرعامل کنند. وزارت ورزش اجبار کرد مددی باشد، دور هم جمع شدند گفتند مددی را قبول ندارند، اما وزارت اصرار کرد. در نهایت صورت‌جلسه کردند و گفتند نقل و انتقالات را یک نفر، بحث مالی را یک نفر و‌... انجام بدهد! یک آدم را خلع سلاح کردند و گفتند تو هیچ‌کاره هستی که خلاف اساسنامه بود. در واقع تمام وظایف مدیرعامل را از او گرفتند.


هر کدام رفتند با یک موقعیت اجتماعی در فضای مجازی تبلیغ خودشان را کردند. شک نکنید این پیج‌ها و کانال‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به آقایان هیئت مدیره وابسته هستند. درصد زیادی از هزینه‌هایشان را آقایان می‌دهند و هر کدام برای خودش بازار گرمی می‌کنند. بسیاری از این پیج‌ها و کانال‌ها دست ساخته خود آقایان اعضای هیئت مدیره هستند و با اشاره آن‌ها مطلب می‌زنند. آقایان برای حضور خودشان هیچ توافق و تفاهمی با هم ندارند. در انتخاب هیئت مدیره مگر می‌شود اساسنامه باشگاه را نادیده گرفت؟ من به مجمع هم این را گفتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->