نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آتش‌بس پرسپولیس با کارگزار پرحاشیه!

  • کد خبر: ۵۹۸۶۹
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
آتش‌بس پرسپولیس با کارگزار پرحاشیه!
وعده ۱۰‌میلیاردی، آتش اختلاف سرخ‌پوشان با اسپانسرش را خاموش کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس موقتا برای ادامه همکاری با شرکت کارگزار به توافق رسید. باشگاه پرسپولیس مدتی قبل با ارسال نامه‌ای به معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد قرارداد این باشگاه با شرکت کارگزار به‌دلیل عدم ایفای تعهدات از‌سوی این شرکت فسخ شود. پس از طرح این درخواست، جلسات مختلفی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده‌پرداز برگزار شد تا طرفین برای ادامه همکاری به جمع‌بندی برسند.
 
شرکت طرف قرارداد سرخ‌پوشان مدعی است برخی مواقع خارج از زمان‌های مندرج در قرارداد مبلغی را به حساب پرسپولیس واریز کرده و به‌همین‌دلیل تاکنون به تمام تعهداتش عمل کرده است. از‌سوی‌دیگر مدیران باشگاه نیز اعتقاد دارند این قرارداد به سود باشگاه نیست. با‌وجود‌این در آخرین جلسه بین مدیران پرسپولیس و آتیه داده‌پرداز طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند؛ البته ظاهرا قرار است باشگاه پرسپولیس پس از اتمام سال اول قرارداد در اردیبهشت‌۱۴۰۰ نظر خود را درباره ادامه همکاری در ۲ سال آینده اعلام کند.

سرخ‌ها وعده ۱۰‌میلیاردی گرفتند

عصر روز چهارشنبه جلسه‌ای با حضور مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی عضو هیئت‌مدیره، مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی و رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و همچنین جلیل‌وند مدیرعامل شرکت آتیه داده‌پرداز و داوود سالاریان مدیر پروژه این شرکت در پرسپولیس برگزار شد و طرفین درباره الحاقیه‌های جدید بحث و تبادل‌نظر کردند. در پایان این نشست، طرفین برای ادامه همکاری به توافق نهایی رسیدند و الحاقیه‌هایی که مد نظر باشگاه و کارگزار بود نیز مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد قرارداد نهایی روز شنبه (امروز) امضا شود. قرار است کارگزار باشگاه پرسپولیس هفته آینده مبلغ ۱۰‌میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس بدهد و بقیه تعهدات را هم در صورت شروع مسابقات لیگ برتر عمل کند.

جزئیات توافق پرسپولیس و کارگزارش

در قرارداد اولیه باشگاه پرسپولیس و کارگزارش بندی وجود داشت که به این باشگاه اجازه می‌داد در صورت عدم کفایت کارگزارش در درآمدزایی، قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند؛ اما این بند در الحاقیه محدود شد. درحالی‌که باشگاه پرسپولیس روز‌های سختی را از نظر مالی سپری می‌کند، ۸ دی امسال طی نامه رسمی به مدیر‌کل حقوقی وزارت ورزش، خواست که قرارداد خود را با گارگزارش یک‌طرفه قسخ کند. در‌همین‌باره هم جلسه‌های مختلفی میان مدیران پرسپولیس و کارگزار برگزار شد. در‌نهایت با‌وجود اصرار‌های مدیران پرسپولیس، این باشگاه عملا نتوانست قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کند. پرسش این است که چرا پرسپولیس نتوانست قرارداد کارگزار خود را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند؟
 
بر اساس اطلاعاتی از طرف مقام‌های آگاه در‌این‌زمینه، در قرارداد اولیه که میان باشگاه پرسپولیس و شرکت کارگزار در آبان‌۹۸ منعقد شد، با اصرار مدیر‌کل حقوقی وقت وزارت ورزش و جوانان، بندی در قرارداد گنجانده شد که صراحتا به ناظر اجرای قرارداد (که از‌سوی باشگاه تعیین می‌شود) اجازه می‌داد در صورت تأمین‌نشدن منابع مالی مورد‌نیاز باشگاه، با استناد به گزارش حسابداری باشگاه، به‌خاطر ناتوانی کارگزار در تأمین منابع مالی، قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند. این بند، اما در الحاقیه به‌امضارسیده در اردیبهشت محدود شد تا عملا ناظر هم نتواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند.
 
در بند ۱۷/۲ این الحاقیه که در تاریخ ۲۲اردیبهشت‌۹۹ به امضا رسیده آمده است حسب توافق، اختیارات ناظر در قرارداد، به اعلام نظر درباره نحوه اجرای قرارداد یا عدول کارگزار از شأن و جایگاه باشگاه محدود می‌گردد و ناظر حق اعلام نظر قطعی درخصوص توانایی مالی، فنی و عملیاتی کارگزار نخواهد داشت. تغییر این بند و محدودکردن ناظر قرارداد باعث شد پرسپولیس که منابع مالی مورد نیاز خود را ازسوی کارگزار تأمین نکرده، عملا «نتواند» قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->