ساخت نوعی رنگ ضدعفونی‌ کننده برای بیمارستان‌ها تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۰۲۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شبکه‌های اجتماعی پولی می‌شوند؟
فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بر اساس طرح جدید، توییتر به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
نجفی | شهرآرانیوز - فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و امثال آن‌ها همیشه بر رایگان بودن و عرضه خدمات مستمر به کاربران تأکید داشته اند، اما در حقیقت کاربران بوده اند که با صرف انرژی، زمان و به کارگیری ایده‌های خود به تولید محتوا در این پلتفرم‌ها پرداخته و محوبیت و شهرت شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده اند. بدون تردید، محتوای تولیدی افراد ارزشمند است و حالا توییتر در نظر دارد برای کاربران خود زمینه درآمدزایی ایجاد کند. بر اساس طرح جدید، این شرکت به تازگی اعلام کرده است برای کاربران خود امکانی ایجاد خواهد کرد که دسترسی دیگران را به «محتوای اختصاصی» خود محدود کنند.
 
طرحی که از آن به عنوان Supper Follows یا دنبال کردن ویژه‌ها یاد می‌شود، فضایی مالی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند که تاکنون بر بستر پسند‌ها و هم رسانی‌ها تقویت می‌شده است. اگرچه جزئیات اجرایی این طرح ممکن است تغییر کند، خبر‌های اولیه حاکی از طراحی اشتراک‌های پنج دلاری ماهانه است که تنها خریداران آن می‌توانند توییت‌های کاربر مورد نظر خود را ببینند یا به آن پاسخ بدهند. برای نمونه، حتی مشخص نیست این طرح از چه زمانی آغاز می‌شود و آیا شامل همه کاربران می‌شود. در میان بحث ها، در تنها پاسخ قابل استناد از طرف توییتر آمده است: بررسی راهکار‌های درآمدزایی از طریق مخاطبان در طرح‌های مانند Supper Follows به تولیدکنندگان محتوا و منتشر کنندگان آن امکان دریافت مستقیم حمایت‌های مالی از سوی دیگر کاربران را می‌دهد و انگیزه آن‌ها را برای ادامه تولید محتوا به ویژه محتوایی را که مورد علاقه و توجه مخاطبان است دوچندان می‌کند. توییتر هم چنین افزوده است: ما به دنبال فراهم آوردن فضای گفت وگوی عمومی هستیم و در این راستا طرح‌ها و ابتکارات مختلفی را که کاربران را تشویق به مشارکت کند بررسی می کنیم.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->