دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور
سرخط خبرها

ایران خودرو به مشتریان هشدار داد : واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودرو‌ها غیرقانونی است

  • کد خبر: ۶۰۸۹۳
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
ایران خودرو به مشتریان هشدار داد : واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودرو‌ها غیرقانونی است
در پی انتشار برخی آگهی‌های خرید و فروش حواله‌های ثبت نامی در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای بر ممنوعیت این اقدام مطابق با شرایط مندرج در متن قرارداد با مشتریان تاکید کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس گزارشات و اخبار منتشر شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و بر خلاف ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌های شرکت ایران خودرو، برخی افراد نسبت به واگذاری حواله ثبت‌نامی خودرو به صورت غیر قانونی اقدام می‌کنند.


در این اطلاعیه عنوان شده، هرگونه خرید و فروش حواله خودرو و یا نقل و انتقال امتیاز منتخبین قرعه‌کشی‌ها تا قبل از پایان مدت زمان ترهین خودرو، ممنوع بوده و هرگونه عواقب سوء ناشی از آن معطوف به طرفین معامله است و ایران خودرو در این خصوص هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت؛ پیگیری عواقب ناشی از آن نیز تنها از طریق مراجع قانونی و ذی‌صلاح امکانپذیر خواهد بود.


‌این اطلاعیه افزوده، شرکت ایران خودرو در بخشنامه‌های اعلامی بر ممنوعیت فروش و نقل و انتقال خودرو (حتی به صورت وکالتی) و یا واگذاری امتیاز منتخبین قرعه‌کشی تا پایان زمان ترهین یک ساله تاکید کرده و تمامی شرایط و محدودیت‌های اعلامی، در سایت رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir قابل مشاهده برای عموم مشتریان این خودروساز است.


گفتنی است، برخی از برگزیدگان قرعه‌کشی‌های طرح‌های فروش ایران خودرو، اقدام به فروش امتیاز خرید خودروی خود به اشخاص دیگر می‌کنند، در حالی که این شرکت نسبت به عواقب این اقدام هشدار داده و آن را غیر قانونی اعلام کرده، این اقدام از طریق اعطای وکالت بلاعزل، تحویل چک و غیره، به صورت غیر قانونی صورت می‌گیرد. پیش از این، نیروی انتظامی نیز بر اساس مصوبات کمیته خودرو، خرید و فروش حواله‌های خودرو را تا یک سال غیرقانونی اعلام کرده و بر همین اساس برخی از سایت‌های خرید و فروش محصولات، بر این اساس، پذیرش آگهی خرید و فروش حواله خودرو را ممنوع کرده اند.

منبع: ایکوپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->