چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
سرخط خبرها

مشاور پزشکی دولت انگلیس: مرگ ‌و میر کرونا صفر نمی‌شود

  • کد خبر: ۶۱۰۴۳
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
مشاور پزشکی دولت انگلیس: مرگ ‌و میر کرونا صفر نمی‌شود
مشاور ارشد دولت انگلیس در امور پزشکی اعلام کرد: به رغم اجرای طرح واکسیناسیون ضد کرونا آمار مبتلایان به این ویروس دوباره افزایش خواهد یافت و شمار تلفات به صفر نمی‌رسد.
به گزارش شهرآرانیوز، «کریس ویتی» روز سه‌شنبه با ایراد سخنانی در مجلس عوام بیان داشت که سرعت خروج از محدودیت‌های کرونایی با اندازه و زمان افزایش دوباره آمار کرونا ارتباط مستقیم دارد، اما تزریق واکسن جلوی مرگ‌ومیر را نخواهد گرفت.

وی افزود: تمام بررسی‌ها نشان می‌دهد آمار مبتلایان به کرونا دوباره اوج خواهد گرفت و آن‌هایی که واکسینه نشده و یا واکسن روی آن‌ها جواب نداده سر از بیمارستان در آورده و ممکن است جان خود را از دست بدهند.

این مقام پزشکی انگلیس خاطر نشان کرد: نرخ جان باختگان کرونایی به لطف تزریق واکسن پایین می‌آید، اما «صفر نخواهد شد»

دولت انگلیس از آذرماه گذشته طرح واکسیناسیون سراسری کرونا را آغاز کرد و تاکنون افزون بر ۲۲ میلیون و ۳۷۷ هزار نفر واکسینه شده‌اند. دولت قصد دارد تا تابستان آینده، تمام جمعیت این کشور را واکسینه کند.

در همین حال دولت دیروز با بازگشایی مدارس کشور اولین گام خروج از محدودیت‌های کرونایی را برداشت. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس خطرات ناشی از تعطیلی مدارس را بیشتر از پیامد‌های این تصمیم بر همه‌گیری کرونا می‌داند. او قصد دارد تا به تدریج محدودیت‌های کرونایی را تا ۲۱ ژوئن برطرف کند.

«کریس ویتی» درباره از سرگیری مسافرت‌های هوایی هم مورد پرسش قرار گرفت. وی تلاش کرد تا از ارائه پاسخ مستقیم به این مساله طفره برود، اما گفت: که این یک تصمیم سیاسی است که باید تبعات آن اندازه گیری شود.

بر اساس راهبرد دولت جانسون، مسافرت‌های هوایی از ۱۷ «می» از سرگرفته خواهد شد. کارشناسان بهداشتی هشدار داده‌اند که این تصمیم به شیوع موج جدید کرونا دامن می‌زند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده تاکنون چهار میلیون و ۲۲۸ هزار و ۹۹۸ نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۷۹۷ نفر جان باخته‌اند.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->