ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان
سرخط خبرها

جام حذفی فوتبال ایران حساس‌تر از همیشه

  • کد خبر: ۶۱۰۷۹
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
جام حذفی فوتبال ایران حساس‌تر از همیشه
با حضور تیم‌های لیگ‌برتری، جام حذفی حساس می‌شود و حالا می توانیم منتظر هر اتفاقی باشیم. از بردهای پرگل تا ثبت شگفتی و حذف لیگ برتری ها!
به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران از فردا شروع می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌های این مرحله استقلال از ساعت‌۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهر قدس به میهمانی پیکان خواهد رفت و پرسپولیس نیز روز جمعه از ساعت‌۱۵ در ورزشگاه امام‌علی (ع) کرمان به میهمانی تیم مس نوین خواهد رفت.

نایب‌قهرمان، امسال جام می‌خواهد

آبی‌پوشان تهرانی که بعد از ورود فرهاد مجیدی موفق شدند یک پیروزی با‌ارزش را مقابل فولاد به دست بیاورند، باید در دومین گام به‌مصاف یک تیم صنعتی دیگر بروند. پیکان که امسال وضعیت خوبی را در لیگ برتر نداشته است، درحالی امروز از استقلال در جام حذفی پذیرایی می‌کند که براساس قرعه هر ۲ تیم اولین بازی‌شان را در این دوره برگزار خواهند کرد.
 
جدال ۲ تیم در لیگ برتر امسال با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. فرهاد مجیدی که این‌روز‌ها یک بار دیگر به مرد محبوب آبی‌ها تبدیل شده است، خاطره خوبی از جام حذفی ندارد. این مربی سال گذشته با استقلال به فینال این رقابت‌ها رسید؛ اما در مشهد برابر تراکتور تن به شکست داد تا ویترین مربی جوان آبی‌ها فعلا خالی از جام بماند.
 
در آن‌سوی‌میدان، اما مهدی تارتار به نظر برنامه چندانی برای این مسابقه ندارد و ترجیح می‌دهد تمرکز‌ش را روی مسابقات لیگ بگذارد. تارتار بعد از باخت مقابل شهرخودرو در هفته گذشته و زمانی که با سؤال خبرنگاران درباره برنامه‌هایش برای جام حذفی مواجه شد، گفت: هدف‌گذاری خاصی روی جام حذفی نکردیم و اولویتمان بازی‌های لیگ برتر است. به جام حذفی به‌عنوان مسابقات تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم، اما حتما مقابل استقلال هم سعی می‌کنیم بابرنامه وارد زمین شویم.

رونمایی از پرسپولیس کهکشانی

پرسپولیس در اولین گام از جام حذفی در فصل جدید برابر تیم دسته‌دومی مس نوین کرمان قرار خواهد گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برابر استقلال در ضربات پنالتی شکست خورده بودند، امیدوارند همانند فصل هجدهم شانس دستیابی به جام را داشته باشند. پرسپولیس که در نقل‌و‌انتقالات زمستانی موفق شده است مهدی ترابی و شهریار مغانلو را تا‌این‌لحظه به فهرست خود اضافه کند، با دریافت مجوز بازی این ۲ بازیکن احتمالا برابر حریف کرمانی از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. با‌این‌حال با توجه به فشردگی بازی‌ها به نظر می‌رسد یحیی در دیگر‌پست‌ها نیز تغییراتی در ترکیب تیمش داشته باشد و از نفراتی که کمتر فرصت بازی یافته‌اند، سود ببرد تا آن‌ها را در شرایط بازی قرار دهد.

ستاره سابق کرمانی‌ها روی نیمکت مس نوین

مسی‌ها که این‌روز‌ها در لیگ دسته‌دوم فوتبال ایران به میدان می‌روند، یکی از بازیکنان مهم تاریخ فوتبال کرمان را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بینند. فرزاد حسین‌خانی قطعا یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی است که از کرمان معرفی شده و با این تیم سال‌ها در جام حذفی، لیگ دسته‌اول، لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و‌... به میدان رفته است و البته در همان کرمان و تیم مس نیز بازی‌های خود را به پایان رساند.
 
مسی‌های نوین! این‌روز‌ها در میانه‌های یکی از ۲ گروه لیگ دسته‌دوم فوتبال ایران جای دارند. مس نوین با حضور در ۹ بازی، کسب ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ باخت، کسب ۱۰‌امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول چهارده‌تیمی گروه دوم لیگ دسته‌دوم فوتبال ایران به میدان می‌رود. آن‌ها پیش‌از‌این در جام حذفی موفق به شکست تیم شمس قزوین و حذف تیم گل‌ریحان در کرج شدند و توانستند به مرحله یک‌شانزدهم نهایی برسند.

عملکرد حسین‌خانی در ۵ بازی اخیر بی‌نظیر بوده و توانسته است ۴ برد و یک تساوی به دست بیاورد. تیم مس نوین در ۵ بازی اخیر مقابل فولاد نوین اهواز، محتشم تبریز، گل‌ریحان البرز (جام حذفی) و نفت‌و‌گاز گچساران به پیروزی رسیده و دربرابر تیم اسپاد نیز به تساوی رسیده است. مس نوین حدود یک‌ماه است شکست نخورده و آخرین شکست آن‌ها در ۱۵‌بهمن‌۹۹ مقابل ملی‌حفاری اهواز بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->