قاسمی نژاد در ۳ راهی پدیده، گل گهر، استقلال

  • کد خبر: ۶۱۲۰۲
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
قاسمی نژاد در ۳ راهی پدیده، گل گهر، استقلال
امین قاسمی نژاد به مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالات تبدیل شده و تیم‌های استقلال و گل گهر خواهان او هستند. درعین حال مهدی رحمتی، سرمربی شهر خودرو نیز روی حفظ این بازیکن تاکید دارد.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، جذب امین قاسمی نژاد به یک پروسه طولانی تبدیل شده است. احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره روند مذاکرات با این بازیکن می‌گوید: در رابطه با جذب امین قاسمی نژاد، چندین جلسه با باشگاه شهرخودرو مذاکره کردیم که متأسفانه یکی دو باشگاه فضا را غبارآلود کردند و قیمت‌ها را نجومی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که این دو باشگاه تراکتور و سپاهان هستند، گفت: اجازه بدهید من نگویم کدام باشگاه‌ها این کار را کردند، ولی اینجا استقلال است. اگر بازیکنی عشق به هوادار داشته باشد، باید از خیلی از مسائل گذشت کند.

او گفت: البته ما تمام تلاشمان را می‌کنیم با بهترین رویکرد قاسمی نژاد را جذب کنیم، ولی بپذیرید که شرایط مالی باشگاه ما اجازه اینکه وجه رضایت نامه با آن مبلغ نجومی یا قراردادی که باشگاه دیگری پیشنهاد دادهرا بپردازد، در توان ما نیست.

مددی در مورد شرط مهدی رحمتی برای معاوضه قاسمی نژاد با عارف غلامی یا محمدحسین مرادمند به اضافه مبلغی، گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. باشگاه شهرخودرو نه به صورت مکتوب و نه به صورت شفاهی این شرط را به ما اعلام نکرده اند که حتی اگر این شرط را داشته باشند، قطعا مورد موافقت ما قرار نخواهد گرفت.

مدیرعامل آبی پوشان درباره لیست خرید فرهاد مجیدی گفت: نام دو بازیکن دیگر نیز عنوان شد و از من درخواست کردند که با این دو نفر از طریق باشگاه هایشان به صورت کاملا حرفه‌ای مذاکره کنیم که از همان شب گذشته مذاکرات را آغاز کرده ایم و امیدوارم به نتایج مطلوب برسیم.
با توجه به صحبت‌های مددی به نظر می‌رسد همچنان مذاکره بین باشگاه استقلال و شهرخودرو ادامه دارد، اما اینکه دو طرف به نتیجه برسند مشخص نیست و شاید درنهایت باشگاه استقلال به دلیل پیشنهاد باشگاه شهر خودرو قید قاسمی نژاد را بزند و سراغ بازیکن دیگری برود.

به هرحال باید توجه داشت که مهدی رحمتی هم عمیقا به این بازیکن نیازمند است واین موضوع را به باشگاه هم اعلام کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->