جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

باشگاه براگای پرتغال در جستجوی طارمی‌های جدید فوتبال ایران

  • کد خبر: ۶۱۲۳۵
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
باشگاه براگای پرتغال در جستجوی طارمی‌های جدید فوتبال ایران
باشگاه براگای پرتغال قصد دارد با ایجاد آکادمی‌های فوتبال درایران استعداد‌های تازه‌ای را شناسایی کنند. فعالیت براگای پرتغال قرار است با همکاری باشگاه قدیمی شن سای ساوه انجام شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مسئولان باشگاه شن سای ساوه که ارتباطات بسیار عمیقی با باشگاه‌های پرتغالی دارند درادامه مراودات خود با باشگاه‌های این کشور به دنبال تنظیم یک سند همکاری مهم هستند. درهمین راستا ارتباطات مناسبی میان مهندس محمد مرتضوی نژاد، مدیرعامل باشگاه شن سای ساوه و مانوئل سوسا، مسئول استعدادیابی باشگاه براگای پرتغال برقرار شده است. مرتضوی نژاد دراین خصوص می‌گوید: «از سال ۲۰۰۶ تا کنون با باشگاه‌های پرتغالی درارتباط هستیم وبعد از کسب قهرمانی‌های متعدد درفوتبال ایران ورقابت‌های بین المللی درتورنمنت‌های فوتبال و فوتسال این کشور شرکت کرده ایم. در ادامه این روابط به تازگی موافقت باشگاه براگای پرتغال که اکنون درجایگاه دوم لیگ پرتغال قرار دارد را برای مشارکت درطرح‌های استعدادیابی درفوتبال ایران را گرفته ایم. دراین راه امیدواریم فدراسیون فوتبال و شخص آقای عزیزی خادم که به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفته اند، به پیشبرد این اهداف کمک کنند. مطمئنا ااز این ارتباطات فوتبال ایران سود خواهد برد.»


باشگاه براگای پرتغال درجستجوی طارمی‌های جدید فوتبال ایران

 

مانوئل سوسا مسئول استعداد یابی باشگاه براگای پرتغال نیز موافقت با باشگاه شن سا برای حضور درایران وانجام فعالیت‌های آکادمیک تایید می‌کند. سوسا دراین خصوص می‌گوید: «ابتدا از شما بابت علاقمندی به شکل گیری این پروژه تشکر می‌کنم. ما سال‌ها است با باشگاه شن سا درارتباط هستیم و مدیراین باشگاه به خوبی فوتبال را می‌شناسد. این روابط درکنار علاقمندی مردم ایران به فوتبال سبب شده با درخواست باشگاه شن سا برای ایجاد این همکاری بزرگ موافقت کنیم.» از سوسا پرسیدیم که آیا درخشش مهدی طارمی دلیلی برای حضوردرایران و اجرای چنین پروژه‌ای است که او این پاسخ را داد: «تاکید دارم که بگویم ایده این پروژه پیش از حضور مهدی طارمی درفوتبال پرتغال درذهن ما شکل گرفته است. اما باید تایید کنم که درخشش این بازیکن در پرتغال نیروی بیشتری به ما داده تا به سمت اجرای این هدف پیش برویم که امیدواریم این ارتباط دو سویه هرچه زودتر برقرار شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->