بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
سرخط خبرها

نگاهی به عملکرد مشهدی‌ها در لیگ دسته یک فوتسال: توقف کامل در ‌برابر تیم نصفه‌نیمه!

  • کد خبر: ۶۱۵۰۹
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
نگاهی به عملکرد مشهدی‌ها در لیگ دسته یک فوتسال: توقف کامل در ‌برابر تیم نصفه‌نیمه!
تساوی عجیب و شکست پرگل در لیگ دسته‌اول فوتسال کشور حاصل تلاش تیم های مشهدی بود در هفته چهارم و پنجم بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته چهارم و پنجم مسابقات لیگ دسته‌اول فوتسال کشور در‌حالی رو‌ز گذشته برگزار شد که هر ۲ نماینده خراسان رضوی نتایج دور‌از‌انتظاری گرفتند. در کرج تیم فوتسال «مقداد» مشهد که میهمان تیم فردیس البرز بود، با نتیجه سنگین ۵‌بر ۱ شکست خورد و در مشهد تیم فوتسال «چیپس کامل» درحالی به تساوی یک‌بر‌یک مقابل تیم هافمن شهر‌کرد رضایت داد که این تیم قعر‌نشین فقط با ۶ بازیکن به مشهد آمده بود و عملا یک یار تعویضی بیشتر نداشت! این مساوی اولین امتیاز تیم شهر‌کردی بود که پیش از بازی با تیم پرمهره چیپس کامل مشهد هر ۴ بازی قبلی خود را باخته بود!

کامل در مسیر حاشیه

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد دیروز آخرین بازی در نیم‌فصل اول گروهش را برگزار کرد. از‌آنجا‌که این گروه شش‌تیمی است، هر تیم ۵ بازی انجام می‌دهد که با بازی دیروز، نماینده مشهد جایگاهی بهتر از چهارمی به دست نیاورد. این تیم که تقریبا همه بازیکنان خوب مشهد را جذب کرده است و تیمی پر‌مهره محسوب می‌شود، نیم‌فصل را درحالی به پایان رساند که نمایشی دور‌از‌انتظار داشت و فقط ۵‌امتیاز به دست آورد. یک پیروزی، ۲ مساوی و ۲ باخت، ماحصل حضور آن‌ها در این مسابقات است که به‌هیچ‌عنوان نتیجه قابل‌قبولی نیست.
 
چیپسی‌ها که اخیرا دچار حاشیه هم شده‌اند و بعد از شکست سنگین ۸‌بر ۱ هفته گذشته به فولاد سیرجان نتوانسته‌اند خودشان را جمع‌و‌جور کنند، دیروز در سالن کارگران مشهد نیز ارائه‌گر یک بازی ضعیف و بی‌برنامه بودند. حریف ته‌جدولی آن‌ها که از قبل خودش را بازنده می‌دانست، با ۶ نفر به مشهد آمده بود و فقط یک بازیکن تعویضی داشت؛ اما با‌این‌همه موفق شد یک‌امتیاز از تیم پر‌مهره چیپس مشهد بگیرد. اتفاقی که بدون‌تردید یک زنگ‌خطر جدی برای تیمی است که خیلی‌ها آن را مدعی قهرمانی می‌دانستند. اکنون در جدول این گروه تیم‌های اول و دوم یازده‌امتیازی و تیم سوم ده‌امتیازی است که ناگفته پیداست چیپس‌کامل در ادامه مسابقات و در ۵ بازی باقی‌مانده باید برای صعود، کاری کند کارستان.

توقف کامل در‌برابر تیم نصفه‌نیمه!


مقداد مطابق انتظار

تیم فوتسال مقداد نیز روز گذشته به حریف خود باخت، اما این نتیجه چندان دور‌از‌انتظار نبود. مقدادی‌ها که بر‌خلاف چیپس کامل با هزینه بسیار کم راهی مسابقات شده‌اند، با شکست دیروز‌شان سه‌امتیازی ماندند تا در قعر جدول گروه هفت‌تیمی قرار بگیرند. بازی دیروز چهارمین بازی مقدادی‌ها بود که برای آن‌ها ۳ باخت و یک برد را به‌همراه داشته است. این تیم تا پایان نیم‌فصل، ۲ بازی دیگر هم دارد و می‌تواند خودش را در جدول بالا بکشد؛ اما در‌نهایت کار این تیم هم برای صعود از گروهش بسیار سخت است. در این گروه پاس تهران با ۱۵‌امتیاز صدرنشین است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->