«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

«کلاب هاوس» این‌قدر شوآف کردن ندارد!

  • کد خبر: ۶۱۸۲۳
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
«کلاب هاوس» این‌قدر شوآف کردن ندارد!
نیما شادان - طنزنویس

مدتی است یک شبکه اجتماعی جدید به نام «کلاب هاوس» ساخته شده است. من هم وقتی شنیدم گفتم کلاب هاوس دیگر چیست؟

ما تازه پنت هاوس را یاد گرفتیم بودیم معنی‌اش چیست. اما این شبکه اجتماعی به‌تازگی در ایران هم از سوی پرچانه‌ها -ببخشید- از سوی عزیزانی که زیاد حرف برای گفتن دارند مورد توجه قرار گرفته است. چرا؟

چون آن‌طور که ما شنیده‌ایم کلاب‌هاوس این‌جوری است که افراد در آن به صورت صوتی برای هم سخنرانی می‌کنند. قشنگ مناسب آن‌دسته از عزیزانی است که همیشه می‌گویند قصد سخنرانی نداریم ولی یک ساعت می‌نشینند یا می‌ایستند همه چیز را برای شما تحلیل می‌کنند. من می‌ترسم الان که همه دارند اعلام کاندیداتوری می‌کنند به‌سرعت وارد کلاب هاوس شوند و ما را به زور جمع کنند از وعده‌هایشان بگویند. تازه وقتی مجازی شود از چلوکباب‌های رایج هم خبری نیست.


نمی‌فهمم بعضی‌ها این همه حرف را دقیقا از کجایشان می‌آورند؟ من نهایتا در حد یک سلام و چه خبر سلامتی سلامتی می‌توانم با اطرافیانم دیالوگ داشته باشم. به نظر کلاب هاوس به درد ما درونگراها نمی‌خورد. ما درونگراها اگر نظرمان را درباره سال 99 با این همه اتفاقات عجیب و تلخ هم بپرسید خیلی کوتاه و خلاصه نظرمان را می‌گوییم. البته نه به کوتاهی آقای خداداد عزیزی!


ضمنا لازم نیست عجله کنید چون باید عرض کنم که این شبکه اجتماعی فعلا فقط برای گوشی‌های ios عرضه شده و ما اندرویدی‌ها فعلا باید تحریمش کنیم تا ببینیم چی پیش می‌آید. کاش حداقل امکان عضویت را به ما می‌دادند بعد ما خودمان داوطلبانه از آن انصراف می‌دادیم این‌طوری تحریم کردن‌مان کمی آبرومندانه‌تر بود. ولی یک راه دیگر هم اندرویدی‌ها دارند این است که هر کس بهشان گفت چرا عضو نشدی، بگویند: «کلاب هاوس قبول شدم مامان بابام نذاشتن برم که به درسم لطمه نخوره!» به این شکل کلاسش هم بیشتر است.


کلا کلاب هاوس، ساز و کار عجیبی دارد و هر کس به اختیار خودش نمی‌تواند سرش را بیندازد پایین و وارد شود بلکه باید از طرف شخص دیگری به این برنامه دعوت شود. همین موضوع باعث شده الان آگهی دعوتنامه کلاب هاوس در اینترنت داد و ستد ‌شود. یعنی طرف پول می‌دهد که برود توی این برنامه به سخنان گهربار دیگران که در هیچ چیزی تخصصی ندارند گوش دهد. چرا واقعا؟

الان یک عده جوری با دعوتنامه کلاب هاوس خودشان شوآف می‌کنند انگار ناسا برایشان دعوتنامه فرستاده. بابا مگر توی همین توییتر و تلگرام و اینستاگرام به قول خداداد برایمان چه چیزی تدارک دیده بودند که آن‌جا دیده باشند؟ پس این‌قدر شوآف کردن ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->