رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد
سرخط خبرها

ورود به بهشت رضا(ع) در پنجشنبه آخر سال مجاز است؟

  • کد خبر: ۶۱۸۴۳
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
ورود به بهشت رضا(ع) در پنجشنبه آخر سال مجاز است؟
ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها در پنجشنبه آخر سال برای برخی از شهرها ایران از جمله اهواز، همدان، دزفول و قم اعمال شده است. با این وجود فعالیت بهشت رضا(ع) در مشهد در پنجشنبه آخر سال طبق روال گذشته است اما مدیرعامل سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد از شهروندان مشهدی درخواست کرد که به آرامستان‌ها مراجعه نکنند.

مسعود سلطانی| شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد درباره وضعیت فعالیت بهشت رضا(ع) و سایر آرامستان‌های شهرداری مشهد در پنجشنبه آخر سال گفت: هنوز محدودیت در این خصوص اعمال نکردیم. آرمستان های شهرداری مشهد فردا نیز طبق همان روال سابق فعالیت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: با این وجود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه، توصیه اکید ما به مردم این است که سمت آرامستان ها نیایند و از راه دور خیرات‌شان را انجام دهند.

 

تعطیلی‌ آرامستان‌ها در قم، اهواز، دزفول و همدان

لازم به ذکر است که در برخی دیگر از نقاط کشور، ورود به آرامستان‌ها در پنجشنبه آخر سال با محدودیت مواجه شده است. در همین راستا فرمانداری دزفول، ورود به آرامستان‌های این شهر را ممنوع اعلام کرده است. همچنین ورود به آرامستان‌های قم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ممنوع شده است. پلیس راهور همدان نیز مسیرهای منتهی به آرامستان‌های این شهر را فردا مسدود خواهد کرد. شهرداری اهواز نیز اعلام کرده است که آرامستان‌‌های این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

 

تعطیلی بهشت زهرا تهران در پنجشبه آخر سال

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: عاجزانه از شهروندان تقاضا داریم که روزهای پایانی سال فقط برای انجام تدفین در بهشت زهرا حضور یافته و زیارت اهل قبور را به روز دیگری در سال موکول کنند.

 

خال در ادامه  از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و افزود: امیدواریم که مردم همچون سال گذشته رعایت کنند و برای روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->