به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به نوع وظیفه، مامورریت و خدمات استانداری که سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچکتر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیگیریهای لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواستها و مشکلات مردم در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است؛ برخی از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت استانداری خراسان رضوی بر روی پرتال http://Ostan.khorasan.ir فعال شده است و تکمیل آن درحال انجام است.