قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

حضور ۵۰۰ داوطلب خارجی برای کمک به بازی‌های توکیو

  • کد خبر: ۶۲۱۰۳
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
حضور ۵۰۰ داوطلب خارجی برای کمک به بازی‌های توکیو
۵۰۰ داوطلب خارجی به برگزاری بازی‌های توکیو کمک می‌کنند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌های توکیو ۵۰۰ داوطلب از سراسر جهان به برگزاری این بازی‌ها کمک خواهند کرد.

چند روز پیش رسانه‌ های ژاپنی گزارش کردند آژانس خبری ژاپن گزارش داد که ورود داوطلبان خارجی برای کمک به بازیهای المپیک در توکیو ممنوع است با این حال برای داوطلبانی که به زبان‌های خارجی نادر صحبت می‌کنند، استثنا ایجاد شده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، با تصمیم گرفته شده حضور تماشاگران خارجی در المپیک ممنوع شد. این تصمیم به خاطر برقراری ایمنی و تامین سلامت شرکت‌کننده گرفته شده است.

براساس آمار منتشر شده در خصوص شمار مبتلایان به کرونا در جهان، ژاپن در رده ۳۹ جهان قرار دارد. بیش از ۸ هزار نفر در این کشور به خاطر کرونا جان باختند.

بازی‌های المپیک توکیو با یکسال تاخیر، از اول مرداد امسال آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->