نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

اعتراض آلمان‌ها به کشته شدن ۶۵۰۰ کارگر در قطر برای جام جهانی

  • کد خبر: ۶۲۳۱۶
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
اعتراض آلمان‌ها به کشته شدن ۶۵۰۰ کارگر در قطر برای جام جهانی
پیش از بازی آلمان و نروژ در رقابت انتخابی جام جهانی دو تیم با پیراهن‌هایی وارد زمین شدند که روی آن به حقوق بشر تاکید شده بود. این اقدام به دنبال انتشار گزارشی از سوی گاردین انجام شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دیدار آلمان و ایسلند بامداد امروز در رقابت‌های راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. آلمان با اینکه توانست در این مسابقه از سد ایسلند با ۳ گل عبور کند، ولی به خاطر کاری دیگر به سوژه اصلی رسانه‌های اروپایی بدل شد.

پیش از آغاز بازی تیم ملی آلمان به مانند تیم ملی نروژ با لباس‌هایی خاص وارد میدان شد تا اعتراضات خود را نسبت به اتفاقات کشور قطر برای آماده سازی جام جهانی نشان دهد. آلمانی‌ها با پیراهنی که روی آن عبارت «حقوق بشر» نوشته شده بود، وارد ورزشگاه شدند و اعتراض خود را کاملا به جهانیان نشان دادند.

این اعتراض یک موضع گیری نسبت به اتفاقات میزبانی قطری‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ بود که باعث شد هزاران کارگر مهاجر، هنگام ساخت ورزشگاه‌های بزرگ قطر جان خود را از دست بدهند. گاردین در گزارش ماه گذشته خود ادعا کرد که ۶۵۰۰ تن از مهاجران کشور‌های حوزه خلیج فارس از زمانی که قطر برنده میزبانی شد، جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان عفو بین الملل این هفته در مباحثه با فیفا این تصمیم را گرفت تا با فشار آوردن روی کشور قطر باعث شود تا اتفاقات حقوق بشری در این مسئله پاک شود. آن‌ها طی نامه‌ای عنوان کردند که فیفا وظیفه دارد تا خطرات حقوق بشری این رویداد را کاهش دهد و با نفوذ خود باعث شود تا حقوق کار کارگران مهاجر در کشور قطر اصلاح شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->