شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ساعت دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: ۶۲۴۶۴
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ساعت دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی
تیم‌های ملی ایران و سوریه در چارچوب دیداری دوستانه عصر فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوریه نخستین بازی شاگردان اسکوچیچ در سال جدید، عصر فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهدشد.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ با سوت موعود بنیادی فر آغاز خواهدشد. بنا به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان، کمک اول و دوم بنیادی فر در این دیدار، محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم خواهندبود.

حسن اکرمی و علی اصغر مومنی، کمک داور اضافی ۱ و ۲ هستند و حسن ظهیری به عنوان داور چهارم فعالیت خواهدکرد. امیر عرب براقی داور ذخیره و علی میرزابیگی کمک داور ذخیره خواهندبود.

سوریه در هفته گذشته در بازی دوستانه مقابل بحرین با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد. بعد از این باخت سوری‌ها در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ «برکناری معلول» خواهان اخراج سرمربی تونسی خود شدند.

سوریه در شرایط فشار روی سرمربی تونسی خود باید سه شنبه آینده ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف شاگردان اسکوچیچ برود و این بازی به نظر سرنوشت معلول را تعیین خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->