جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فیلم و سریال‌های امروز تلویزیون (سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۶۲۵۰۸
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
فیلم و سریال‌های امروز تلویزیون (سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰)
لیست فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز سه شنبه ۱۰ فروردین و ساعت پخش آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال هم شبکه‌های سیما، برنامه‌های متنوع و متفاوتی را برای مخاطبان در نوروز ۱۴۰۰ نظر گرفته‌اند که در این مطلب به فیلم و سریال های تلویزیون در روز دهم فروردین  اشاره می‌کنیم:

 

شبکه یک

فیلم «۲۴ » محصول کشور آمریکا  ساعت ۱۱ از این شبکه پخش می‌شود.سریال ۲۴ در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی است.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

 قسمت  یازدهم  فصل سوم سریال «نون. خ» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۳ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

«سریالیست» به تهیه کنندگی مجتبی فرجی و محمد باریکانی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما است  در نوروز حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه روی آنتن می رود.

 

مستند «ایرانگرد»به تهیه کنندگی و اجرای جواد قارایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که همزمان با نوروز ۱۴۰۰   ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

برنامه «دستپخت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید حسینی در ایام نوروز  ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۱۸ از این شبکه پخش می‌شود.

 

مسابقه «ایران» به صورت هر شبی و از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه اول سیما پخش و ساعت‌های هفت و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

 

شبکه دو

قسمت  سیزدهم سریال «هم بازی»  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقیقه بامداد است.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

شبکه دو سیما در ایام نوروز فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی و خارجی را هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روانه آنتن می‌کند.سه‌شنبه ۱۰ فروردین «کفش‌های آهنی» محصول ۲۰۲۰ روسیه  روی آنتن شبکه دو می رود.

 

«شبکه کوچک» به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۵:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

 

خاله شادونه در کلبه کوهستان» کاری از امید نجیب‌زاده و با حضور ملیکا زارعی و عروسک‌های مختلف لحظاتی مفرح و شاد برای کودکان فراهم می‌آورد. این برنامه در تعطیلات نوروزی هر روز ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود.

 

مسابقه «محاکات» به  تهیه کنندگی جواد فرحانی در ایام نوروز با اجرای منصور ضابطیان و حضور فلورا سام، رسول نجفیان و سوگل مشایخی هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

 «کافه بازی» به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان با معرفی بازی‌های رایانه‌ای به روز برای نوجوانان حاوی بخش‌های مختلفی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

 

«کلبه عموپورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین برای نوروز ۱۴۰۰ تولید شده است و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

 

شبکه سه

 قسمت دهم سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۳۰ و ۱:۱۵  بامداد است.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

ویژه برنامه نوروزی «سیم آخر» از ابتدای فروردین آغاز می‌شود و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود و طی شب‌های مختلف برخی از هنرمندان و چهره‌ها با تیمی از دوستانشان در این رقابت شرکت کرده اند.

 

مسابقه «ستاره ساز» هر شب با اجرای حسین اسدی و عباس قانعی و با حضور داوران این مسابقه، خداداد عزیزی، فیروز کریمی، سیروس دین محمدی و رضا شاهرودی فضای شاد ورزشی را به تصویر می‌کشد. این برنامه  هر شب ٢٣/٥٥ پخش می شود و بازپخش این برنامه هر روز ساعت ١٧ صبح خواهد بود.

 

«زوجی نو» با اجرای باربد بابایی  ساعت ۱۹:۳۰  از شبکه سه پخش شود.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

مجموعه برنامه «شوخی شوخی»  به تهیه‌کنندگی محمد ابوالحسنی و کارگردانی محمد لقمانیان ساخته شده است  با آیتم‌هایی در حال و هوای بهار ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

 

فیلم سینمایی «انتقام اژدها» محصول کشور آمریکا فردا ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه می رود.کشاورز جوانی که خانواده اش توسط مهاجمان وحشی در حومه شهر کشته می‌شوند، تلاشی حماسی برای انتقام را آغاز می‌کند …

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

شبکه نسیم

«خندوانه» به مجری گری و کارگردانی رامبد جوان و با حضور عروسک محبوب جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی از جمله برجسته‌ترین و مهمترین برنامه‌های این شبکه بوده است که طرفداران زیادی دارد. برنامه نوروزی خندوانه نوروز ۱۴۰۰ در  چهارشنبه ،پنج شنبه،جمعه سه شب ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

سری جدید «هوش برتر» به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی با تغییراتی ساختاری و و آریا طاهری اجرای این سری از مسابقه را بر عهده گرفته است.این برنامه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

 

فصل جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی مسعود صفوی در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰از شبکه نسیم پخش می‌شود.موضوعات فصل جدید با توجه به اینکه در نوروز پخش می‌شود، نوروزی است.

 

مسابقه «شوتبال» که حال فصل دوم این مسابقه در ۱۴ قسمت در حال تولید است و برای نوروز با اجرای حامد آهنگی روی آنتن خواهد رفت.«شوتبال» در سری جدید سوژه‌های اجتماعی را در کنار سوژه‌های ورزشی قرار می‌دهد. این مسابقه ورزشی کاملا حال و هوای نوروزی خواهد داشت و در ایام عید هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

مجموعه تلویزیونی طنز «دست انداز» به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده شده است، این مجموعه در روز‌های نوروز هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

برنامه «کودک شو» با اجرای حمید گودرزی فینالیست‌ها را به چالش می‌کشاند. برنامه «کودک شو» چهار شب اول هفته یعنی شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

نسیم آوای نوروزی با حال و هوای متفاوت، علاقمندان به موسیقی را همراه خود میکند و با پخش اثار خوانندگان برجسته کشور و بهره گیری از چهره‌های جوان و مستعد؛ دقایق پر انرژی را رقم میزند. یکی از ویژگی‌های این برنامه در این ایام پخش موسیقی فیلم سینمای ایران است که به کارکرد موسیقی درانتقال بهتر محتوا کمک میکند. نسیم آوا هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای رضا محبی از شبکه نشاط نسیم پخش خواهد شد.

 

شبکه چهار

مجله هنری موسیقیایی «نغمه‌های بهار» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، میزبان اساتید بنام و برجسته موسیقی فاخر و اصیل ایرانی خواهد بود و هرروز ساعت ۱۴ در ایام نوروز تقدیم هنردوستان و اهالی موسیقی خواهد شد. بازپخش این برنامه هر روز ساعت ۸ صبح خواهد بود.

 

مستند‌های جذاب و جدید و بکر برنامه «چهار سوی علم»، برنامه دیگری است که به همت تامین برنامه شبکه چهار برای پخش در ایام نوروز تولید و تدارک دیده شده است. چهار سوی علم هر روز ساعت ۱۵ پخش و ساعت ۱۰ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

 

«معرفت» برنامه‌ای از گروه معارف و اندیشه شبکه چهار سیما است که با محوریت ارائه مباحث فلسفه اسلامی و با حضور دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی و اجرای دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی که از برنامه‌های پرطرفدار و شاخص شبکه چهار است. معرفت در ایام نوروز، هر روز ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

 

ویژه‌برنامه‌ی نوروزی «چرخ» با گردش در مراکز علمی و گفتگو با چهره‌های دنیای علم و فناوری از ۲۹ اسفند به مدت ۱۶ روز ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

 

«فیلم خانه» به همت تامین برنامه شبکه چهار  هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با پخش یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، روی آنتن می‌رود. سه شنبه ۱۰ فروردین فیلم «تسلا» پخش می شود.

 

 تسلا (tesla)، فیلمی درام و زندگینامه‌ای محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی مایکل المیریدا است. این فیلم نگاهی به زندگی مخترع معروف نیکولا تسلا و روابط او با توماس ادیسون و انی دختر جی پی مورگان و همچنین موفقیت‌های او در زمینه انتقال انرژی برق می‌اندازد.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

مخترع و نابغه جوانی که به تازگی از صربستان به آمریکا مهاجرت کرده، به عنوان دستیار در کارگاه ادیسون مشغول به کار است، اما او همواره به عنوان یه مهاجر خیلی جدی گرفته نمی‌شود و توسط ادیسون امکان رشد و کار بر روی ایده‌های خودش را نمی‌یابدو...

 

بازیگران: ایثن هاوک، ایو هیوسان، الی‌ای اسمیث، جاش همیلتون، لوسی والترز، کایل مک لاکلن

 

برنامه ترکیبی «ایبکر» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی رضا داستانی و کارگردانی سمانه فراهانی و نیز نویسندگی لیلا باقری، از ۱ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۳ شب مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه چهار خواهد بود. ایبکر هرشب ساعت ۲۳ پخش و ساعت ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد.

 

شبکه پنج

قسمت  یازدهم «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی معروف به علی مشهدی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با لهجه و گویش مشهدی تولید شده است.«نوروز رنگی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن ساعت ۱۵ است.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

شبکه پنج از ۱ تا ۱۳ فروردین، هر روز در دو نوبت انیمیشن‌های تماشایی و آثار جذاب سینمای ایران و جهان را به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۳:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌کند.انیمیشن سینمایی «نسترن های وحشی»به کارگردانی رهبر قنبری محصول ۱۳۹۶ در ژانر اجتماعی ساعت ۱۰ صبح برای علاقه‌مندان تماشایی می‌شود. در این اثر داوود رضایی، نگین غفاری، پدرام پورعباسی وحسام شجاعی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم «تونل» نیز به کارگردانی پل اویی محصول ۲۰۱۹ نروژ در ژانر هیجانی در همین روز ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

 

فیلم و سریال‌های تلویزیون در روز دهم فروردین

 

مسابقه جذاب و پرهیجان پنج ستاره با اجرای ابوالفضل آقاخانی و تهیه کنندگی محمد قنبری شب‌های زیبای نوروز ۱۴۰۰ بعد از خبر ساعت ۲۴ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

 

مستند مسابقه «راهی شو» نوروز ۱۴۰۰ در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه کنندگی و طراحی صادق شمسایی است .

 

ویژه برنامه نوروزی«تهرانگرد» در ایام نوروز هرروز ساعت ۱۵:۲۰ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد. این برنامه با شهرزاد کمالزاده به نقاط مختلف پایتخت می‌رود و جاذبه‌های گردشگری کلانشهر تهران را مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌دهد.

 

شبکه نمایش

شبکه نمایش، این شبکه برای عید نوروز ۱۴۰۰ در ۶باکس اصلی از ساعت۱۱صبح با فیلم‌های خانوادگی، ساعت۱۳ فیلم‌های سینمای ایران، ساعت ۱۹ فیلم‌های کمدی ایران وجهان، ساعت۲۱ فیلم‌های جذاب، ساعت ۲۳ فیلم‌های جدید خود و در ساعت یک بامداد فیلم‌های منتخب نوروزی سایر شبکه‌های سیما را در جدول پخش کندکتور خود قرار داده است.

 

فردا فیلم‌های بروکلین بی مادر، آپارتمان شماره ۱۳، بامبل بی، زندانی‌ها، انگل، زرد قناری، مهر مادری، جانی دوباره بر می‌گردد، شینوبی، جزئیات کوچک  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

شبکه سلامت

 مجموعه نمایشی «وجدان درد» به کارگردانی مجید پرکار در ایام نوروز  ساعت ۲۰ از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->