نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هاشمی به شاهین‌طبع رسید/ شیمیدر دربی بخش خصوصی را برد

  • کد خبر: ۶۲۵۵۶
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
هاشمی به شاهین‌طبع رسید/ شیمیدر دربی بخش خصوصی را برد
تیم بسکتبال شیمیدر قم با برتری مقابل اکسون تهران حریف شهرداری گرگان در نیمه نهایی شود.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، دیدار سوم تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و شیمیدرقم از مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت۸۳ بر ۵۴ به نفع شیمیدر به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر شیمیدر: ایکوچوکو دیگو، مهراد آتشی، رافی درغوکاسیان، ای. جی. رولند و ارسلان کاظمی
سرمربی: مصطفی هاشمی

بازیکنان آغازگر اکسون تهران: کورین هنری، زوران ورکیچ، محمدرضا تقی‌لو، علی کاشانی و محسن مرادخانی
سرمربی: البرز آبکناری


کوارتر اول
۳ امتیازی ورکیچ نوید بازی خوبی را می‌دهد. رافی یک پرتاب آزاد موفق دارد تا او سبد اول شیمیدر را گرفته باشد و دیگوست که جواب ورکیچ را می‌دهد. رولند سبد بعد را می‌زند و بهشاد جواب لی‌آپ مهراد را می‌دهد. اندوان ارسلان قمی‌ها را دورقمی می‌کند و کورین هم امتیازگیری‌اش را با شوتی ۳ امتیازی آغاز می‌کند. رولند فاصله را حفظ می‌کند. خود هنری پشت خط پرتاب آزاد اکسون را به ۱۰ می‌رساند. دیگو و رولند و ارسلان شیمیدر را به ۱۹ می‌رسانند. آنطرف مرادخانی سرانجام دستش به سبد قمی‌ها می‌رسد. حسین‌پور اولین و آخرین ۳ امتیازی‌اش را به سبد شاگردان مصطفی هاشمی می‌فرستد. لی آپ هنری اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهند، اما دو پرتاب ۳ امتیازی دیگو و دو اقدام موفق رولند از پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را در پایان کوارتر نخست به ۱۰ می‌رساند ۲۷ - ۱۷ به سود شیمیدر!

کوارتر دوم
دانک مرادخانی سبد اول است و در ادامه ریباند حمله رضایی‌فر اختلاف را به ۶ کاهش می. دهد. مهراد به منطقه رنگی اکسون می‌زند و سبد می‌گیرد. مرادخانی موتورش انگار تازه روشن شده سبد بعد را هم می‌گیرد، ولی ۳ امتیازی مهراد اختلاف را بیشتر می‌کند. دیگو هم احتلاف را دوباره دورقمی می‌کند. کار خوب اکسونی‌ها و لی‌آپ تقی‌لو، سبد بعدی است تا هاشمی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت رافی دو پرتاب آزاد موفق دارد. دیگو به بازی خوبش با یک پرتاب پیرامونی از کرنر ادامه می‌دهد. لی‌آپ رضایی‌فر اختلاف را کمتر می‌کند و هنری هنرمندانه از دیگو خطای حمله می‌گیرد. در بازگشت دانک امیرحسین رضایی‌فر، اختلاف را به ۱۰ می‌رساند. در مقابل ۳ امتیازی آذری، کورین لی‌آپ می‌زند، ولی سبد آخر نیمه بازربیتر ۳ امتیازی‌ای جی رولند است تا شاگردان هاشمی ۴۵ - ۳۱ برنده به رختکن بروند.

کوارتر سوم
دیگو سرحال و آماده سبد اول نیمه را هم می‌گیرد. دو پرتاب هنری پاسخ اوست، اما ۳ دیگو شیمیدر را به ۵۰ می‌رساند. خطای غیرورزشی روی ارسلان باعث دیسکالیفه شدن تقی‌لو می. شود. دو پرتاب ارسلان موفق است و در ادامه دیگو ۳ دیگری می‌زند. ورکیچ پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. ۳ امتیازی آذری اختلاف را ۲۱ می‌کند. ۳ ورکیچ اکسون را به ۴۰ می‌رساند. دو پرتاب موفق کورین نتیجه کوارتر را در ۱۲ مساوی می‌کند. تکنیکال به رولند او را هم دیسکالیفه می‌کند. یک اقدام هنری موفق است، اما ۳ آذری برتری شیمیدر را تثبیت می‌کند تا شیمیدر ۶۶ - ۴۵ پیش باشد.

کوارتر چهارم
سبد اول کوارتر را شیمیدر می‌گیرد و ۳ امتیازی آذری در واپسین ثانیه مالکیت به بار می‌نشیند تا آبکناری وقت استراحت بخواهد. در بازگشت، ۳ امتیازی ورکیچ را وحید حاجیان جواب می‌دهد و ۳ امتیازی سلمانی اختلاف را به ۳۱ می‌رساند. دو پرتاب آزاد ورکیچ اکسون را به ۵۰ می‌رساند و کار خوب میثم عابدی فقط اختلاف را کمتر می‌کند. سلمانی جواب این دو پرتاب را می‌دهد. سلمانی سبد بعد را هم خودش می‌گیرد. هرچند محمد حسین‌پور سبد آخر بازی را یا لی‌آپش می‌گیرد، اما خود او توپ را در زمین حمله نگه می‌دارد تا شیمیدر ۸۳ - ۵۴ پیروز این میدان شود و در مجموع ۲ بر یک سری را از اکسون ببرد و حریف شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->