نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اعتراضات علیه نژادپرستی در المپیک برای آمریکایی‌ها آزاد شد

  • کد خبر: ۶۲۵۶۸
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
اعتراضات علیه نژادپرستی در المپیک برای آمریکایی‌ها آزاد شد
کمیته ملی المپیک و پارالمپیک آمریکا اعلام کرد ورزشکاران این کشور برای نشان دادن اعتراضات علیه نژادپرستی منعی ندارند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا اعلام کرد که ورزشکاران و کارکنان این کشور در المپیک آینده می‌توانند در اعتراض به بی عدالتی‌های نژادی و اجتماعی در طول بازی‌ها، دست خود را مشت کرده و یا زانو بزنند.

با انتشار ویدئویی اعلام شد که این اعتراضات محدود به عدالت اجتماعی و نژادی است اما هدف قرار دادن سایر موضوعات مانند محیط زیست، سیاست و ... مجاز نیست.

در این ویدئو انواع اعتراضات مجاز اعلام شده است. براین اساس مشت‌های برافراشته، زانو زدن در هنگام پخش سرود ملی آمریکا و استفاده از ماسک‌های صورت با شعارهای ضدنژادپرستی مجاز خواهد بود.

در این ویدئو همچنین گفته شد که کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) قوانین خاص خود را برای بازی‌های تابستانی تعیین می‌کند اما کمیته المپیک آمریکا با IOC همکاری خواهد کرد تا قوانینی را برای اعتراضات در هنگام رقابت ورزشکاران از سراسر جهان در توکیو تدوین کند.

در جریان بازی‌های المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی ۲ مدال آور طلا و برنزی آمریکا در حالی روی سکو رفتند که در اعتراض هنگام پخش سرود مشت‌های خود را بالا برده بودند. این ۲ ورزشکار به خاطر رفتار انجام شده محروم شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->