سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

معاون پرستاری وزارت بهداشت: تا کنون ۸۰ درصد کادر درمان واکسینه شده‌اند

  • کد خبر: ۶۲۵۸۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
معاون پرستاری وزارت بهداشت: تا کنون ۸۰ درصد کادر درمان واکسینه شده‌اند
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واکسینه شدن ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مریم حضرتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به خبرنگاران گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

به گفته او واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت نیز مرحله به مرحله انجام می شود.

دکتر حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کمتر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی پیک چهارم شروع شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش سفرها برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد پیک چهارم کرونا شده‌اند.

او با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور گفت: خطر افزایش این نوع ویروس وجود دارد اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->