سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل عام فجیع در اهواز؛ قاتل پس از کشتن ۸ تن از اعضای خانواده خودکشی کرد

  • کد خبر: ۶۳۰۳۸
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
  • ۱
قتل عام فجیع در اهواز؛ قاتل پس از کشتن ۸ تن از اعضای خانواده خودکشی کرد
صبح امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) فرد معتاد به شیشه، ۸ تن از اعضای خانواده خود و ۲ همسرش را به قتل رساند و خودکشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار اهواز گفت: یک نفر معتاد به شیشه صبح امروز بعد از قتل هشت نفر از بستگان خود، به زندگی خود نیز پایان داد.

 

جمال عالمی نیسی با اشاره به قتل ۹ نفر در دو شهرستان اهواز و کارون توسط یک نفر، اظهار کرد: صبح امروز یک فرد معتاد به شیشه ابتدا در اهواز اقدام به قتل پدر، مادر و دو برادر همسر اول خود در اهواز می‌کند و سپس با مراجعه به خانه همسر دوم اقدام به قتل پدر و مادر زن دوم، پسر خود و برادر زن دوم خود می‌کند.

 

وی با بیان اینکه فرد معتاد بعد از ارتکاب قتل‌ها به زندگی خود نیز خاتمه داد، گفت: وی از سلاح گرم برای این جنایت که ریشه خانوادگی داشته، استفاده کرده است. فرد قاتل سابقه کیفری هم داشته است.

 

ماجرا از چه قرار بود؟

ماجرا از آنجایی آغاز شد که مردجوانی به نام فائز کربلاوی در حالی که یک قبضه اسلحه کلاشینکف در دست داشت وارد خانه همسراولش  شده و حدود ۴ نفر از اعضای خانواده آن‌ها به نام جعفر کربلاوی ۶۵ ساله، جسیمه جمیلی ۶۰ ساله، عبدو کربلاوی ۴۵ ساله نابینا، ثمین کربلاوی ۳۳ ساله را به قتل می‌رساند.
 

مرحله دوم جنایت هولناک در اهواز

طبق اطلاعات به دست آمده از این جنایت هولناک قاتل، پس از قتل عام هولناکی که در این منطقه انجام می‌دهد به سمت شهرستان کارون به راه افتاد و به محض رسیدم به محل سکونت زن دوم خود، پدر خانم، مادرخانم، برادرزاده همسر دوم و پسر ۹ ساله خودش  را به گلوله می‌بندد و سپس دست به خودکشی می‌زند.

 

جزئیاتی از قتل هولناک صبح امروز اهواز

تا این لحظه و طبق اطلاعاتی که به دست آمده است فائز در سال ۸۸ به اتهام حمل سلاح و در سال ۹۴ به دلیل ضرب و جرح همسر دوم دستگیر شده است. فائز راننده کامیون و مکانیک ماشین سنگین است و با توجه به اطلاعات به دست آمده اختلافات خانوادگی بوده است.

او به صورت تنها در یک واحد مسکن مهر زندگی می‌کرده و طبق شواهد از وضعیت اقتصادی بدی برخوردار بوده است. چند بار خانواده هر دو همسر را تهدید کرده است.
 

علت قتل عام خانوادگی هولناک صبح امروز اهواز چه بود

تا به این لحظه و طبق شنیده ها این جنایت به دلیل اختلافات شدید خانوادگی رخ داده است.

 

منبع: مهر/رکنا


اینجا ببینید: قتل داماد به دست برادرزن با شلیک گلوله در کرمانشاه + فیلم و جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
1
1
خدالعنتش کنه یزیدی بوده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->