اتمام حجت مهدی طارمی با ملی‌پوشان: قدر این پیراهن را بدانید!

  • کد خبر: ۶۳۱۱۸
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
اتمام حجت مهدی طارمی با ملی‌پوشان: قدر این پیراهن را بدانید!
مهدی طارمی به برخی از بازیکنان تیم ملی که تازه وارد محسوب می‌شوند هشدار داد که سه بازی آتی تیم ملی را باید جدی بگیرند.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی در مسیری صعودی و جالب توجه با پشت سر گذاشتن اتفاقات مثبتی اکنون در پورتو پرتغال هم به ستاره‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است. ستاره‌ای که امید‌های ایران را برای حضور در جام جهانی بالا می‌برد و در تازه‌ترین صحبت‌هایش به شرایط حساسی که تیم ملی درگیر آن است می‌پردازد.
 
طارمی در خصوص افت محسوس فوتبال ایران پس از کی‌روش اظهار کرد: به‌نظرم به گذشته برنگردیم خیلی بهتر است. چون اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را همه می‌دانیم؛ اینکه اردو‌های تیم ملی چطور بوده و چه شرایطی داشته است. اما هم‌اکنون شرایط خیلی متفاوت است و ان‌شاءالله که چشم امیدمان به آینده باشد تا بهترین اتفاقات را برای مردم خوب کشورمان رقم بزنیم. با این شرایط فوتبال ایران، ما بیست سی سال از فوتبال دنیا عقب هستیم. حالا اگر این جام‌جهانی هم نرویم فکر کنم ۸سال عقب می‌افتیم. شما توجه کنید ۴سال منتظر ماندیم تا این جام‌جهانی برسد و ۴سال هم باید بمانیم که جام‌جهانی بعدی برسد.
 
وی افزود: در این شرایط واقعا یک نسل فوتبال ایران می‌سوزد. تنها ما هم نیستیم، این مسئله برای کل فوتبالیست‌های لیگ برتر و سایر رده‌ها هم هست. همه و همه ضربه می‌خورند. دیگر پول هم به فدراسیون فوتبال نمی‌آید. اگر تیم‌ملی به جام‌جهانی برود یک پول خوبی گیر فدراسیون می‌آید. اگر همان پول هم گیر فدراسیون نیاید واقعا شرایط سخت‌تر می‌شود. این چند سال که پول خوبی گیرشان آمد، توانستند یک زخم‌هایی را از این فوتبال برطرف کنند. البته شاید هم نکردند که اوضاع بدتر شد! ولی باز هم صعود به جام‌جهانی اعتبار است. همین که اعتبارمان را بتوانیم حفظ کنیم خیلی مهم است. ما هفت هشت سال در رده اول آسیا بودیم، اما الان با این شرایطی که در مرحله رفت بازی‌ها داشتیم اعتبارمان کمتر شده است. باید ایران را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. باید ارزش و جایگاه پیراهن تیم‌ملی را روزبه‌روز بالاتر ببریم. حرف مهم دیگری هم دارم.


طارمی با اشاره به تقدس پیراهن تیم ملی گفت: بازیکنانی که به تیم‌ملی دعوت می‌شوند باید بدانند کجا می‌آیند. اینجا تیم‌ملی است و با رده باشگاهی خیلی فرق دارد. هیچ بازی دوستانه‌ای در تیم ملی وجود ندارد. باید بدانند کجا آمده‌اند و تفکرشان را از لیگ ایران بیرون بیاورند. به‌نظر من در لیگ ایران خیلی بیش از حد، لی‌لی به لالای این بازیکنان می‌گذارند. باید از آن ذهنیت بیرون بیایند و با زندگی واقعی مواجه شوند. باید نگاه‌شان به آینده باشد تا بتوانیم همه دست در دست هم به مرحله بعدی صعود کنیم.
 
منبع: همشهری ورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->