نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در روز استراحت هیات فوتبال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۳۳۸۵
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در روز استراحت هیات فوتبال خراسان رضوی
تیم هیئت خراسان رضوی برای دومین هفته پیاپی در لیگ فوتسال به میدان نمی‌رود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان با غیبت ۲ تیم صدرنشین برگزار می‌شود. تیم‌های سایپا و هیئت فوتبال خراسان رضوی که در رده نخست گروه‌های اول و دوم جای دارند و مدعی قهرمانی فصل جاری هستند، روز جمعه استراحت خواهند کرد و فرصت خوبی در اختیار تیم‌های دوم و سوم هر جدول است تا بتوانند از رقبا پیشی بگیرند و حتی صدر را از آنِ خود کنند.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی باید در خانه از تیم رهیاب تهران میزبانی می‌کرد، اما حریف ترجیح داد در مشهد حاضر نشود و این بازی ۳‌بر ۰ به سود مشهدی‌ها به پایان رسید و به‌نوعی تیم مشهد از این غیبت متضرر شد. البته گفته می‌شد رهیاب که در اولین بازی سال‌۱۴۰۰ با قرعه استراحت روبه‌رو بود، تا همین چند روز پیش تمرینات خود را آغاز نکرده بود و حالا که شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارند، مدیران تیم احتمالا رأی به انصراف این تیم از ادامه رقابت‌ها بدهند. هر‌چند تا‌این‌لحظه باشگاه رهیاب در‌این‌باره اظهار‌نظری نکرده و باید روز جمعه ۲۰‌فروردین از تیم پارس آرای شیراز در ورزشگاه علوم‌و‌تحقیقات تهران میزبانی کند.

اما مهم‌ترین بازی این هفته در گروه نماینده استان رقم می‌خورد؛ جایی‌که مس رفسنجان باید مقابل پالایش نفت‌آبادان به میدان برود. نفت در رده دوم با ۲۵‌امتیاز قرار دارد و مسی‌ها هجده‌امتیازی هستند و جایگاه سوم را دارند. مس رفسنجان روی کاغذ شانس بسیار کمی برای صعود دارد. شاگردان عاطفه رضایی اگر هر ۳ بازی پیش‌روی خود را نیز پیروز شوند، بیست‌وهفت‌امتیازی می‌شوند و تنها در‌صورتی می‌توانند صعود کنند که تیم هیئت خراسان یا پالایش همه بازی‌های خود را ببازند.

اما نفت آبادان اوضاع بسیار بهتری دارد و حتی می‌تواند جای تیم شریف را بگیرد و به‌عنوان صدرنشین صعود کند. آن‌ها ۳ دیدار نسبتا دشوار را پیش‌رو دارند، رقابت با مس، رهیاب و هیئت خراسان می‌تواند این تیم را به چالش بکشد؛ اما آن‌ها فقط با کسب یک پیروزی دیگر هم می‌توانند صعود کنند.

باید دید مس رفسنجان در خانه خود از شخصیت قهرمانی فصل پیش خود دفاع می‌کند و بعد از شکست تلخ برابر مشهد به یک پیروزی با‌ارزش می‌رسد یا شاید بازیکنان دیگر انگیزه کافی برای گل‌زنی و پیروزی ندارند. در صورت پیروزی نفت آبادان، تیم فاطمه شریف به رده دوم می‌رود. ۲ تیم انتهای‌جدولی یعنی هیئت اصفهان و کیمیای اسفراین نیز فردا برابر هم به میدان خواهند رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->