سرخط خبرها
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ خبر داد

بهره‌برداری از پروژه بولوار کشاورز تا اول آبان

  • کد خبر: ۶۳۴۳
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
بهره‌برداری از پروژه بولوار کشاورز تا اول آبان

 معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه2 از بهره‌برداری از پروژه بولوار کشاورز طی 20روز آینده خبر داد.
احسان قیطاقی بیان کرد: مدت پیمان پروژه بولوار کشاورز 10روز دیگر به پایان می‌رسد اما تأخیراتی از سوی شرکت آب و فاضلاب به ما تحمیل شد. با این حال با تلاش شبانه‌روزی 20روز دیگر می‌توانیم مسیر اصلی حدفاصل بزرگراه شهید چراغچی یعنی ابتدای طرحچی تا شهرک حجت را به بهره برداری برسانیم.
وی درباره ویژگی‌های این پروژه بیان کرد: طول مسیر پروژه تقریبا 1500متر در 2باند به عرض میانگین 15متر است. حدود 8هزار متر جدول‌گذاری، 40هزار متر آسفالت و بالغ بر هزار متر کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی دارد.
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه2 ادامه داد: با احداث آیلند میانی پروژه بولوار شهیدکشاورز 6هزار متر مربع فضای سبز نیز به فضای سبز شهری اضافه می‌شود. روشنایی معابر کشاورز نیز از سوی شرکت برق با ستون‌گذاری در حال اجراست.
وی با اشاره به هزینه‌کرد 8 میلیاردتومانی برای اجرای این طرح،  افزود: امکان ایجاد 2 ورودی با فاصله کم از یکدیگر میسر نیست و علت بسته شدن ورودی کشاورز یک نیز همین مسئله است.
قیطاقی با دعوت اهالی به آرامش و صبر برای اتمام پروژه تأکید کرد: گاهی اجرای برخی پروژه ها ممکن است با منافع شغلی و شهرنشینی برخی افراد منافاتی داشته باشد و این مسئله نیز اعتراضاتی به دنبال داشته باشد. تأکید شهردار مشهد نیز بر حل معضل ترافیک این محدوده است، ضمن اینکه بر اساس خواسته عده ای از ساکنان، خیابان های کشاورز 3 و 5 نیز بازگشایی شده است و بر همین اساس ورودی کشاورز یک مسدود باقی نخواهد ماند بلکه تبدیل به یک خروجی از مسیر بولوار کشاورز به سمت بزرگراه خواهد شد.
قیطاقی بسته شدن خیابان کشاورز یک به وسیله چند بلوک سیمانی را اقدامی بر مبنای قانون و دستورات قانونی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که طرح به مرحله نهایی نرسد امکان جابه جایی بلوک ها وجود نخواهد داشت.
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه گفت: از دی ماه سال گذشته که این پروژه آغاز شده است، تاکنون چندبار تغییراتی را با توجه به درخواست اهالی در آن اعمال کرده‌ایم و همه دغدغه‌ها در این پروژه مدنظر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این طرح در حدفاصل بولوار طرحچی تا شهرک حجت اجرا می شود، ضمن اینکه میانگین عرض پروژه 14 متر و شامل 1500 متر در طول رفت و 1500‌متر در مسیر برگشت است. برای این طرح 2 باند کندرو و تندرو با آیلند سه متری نیز در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->