شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی هم در تیم المپیک ایران ماندنی نشد

  • کد خبر: ۶۳۵۰
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
فرهاد مجیدی هم در تیم المپیک ایران ماندنی نشد
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید ایران، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از هدایت این تیم انصراف داد و دلیل آن را دخالت در امور سرمربیگری دانست.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید ایران، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از هدایت این تیم انصراف داد و دلیل آن را دخالت در امور سرمربیگری دانست. او در این پیام نوشت: «به‌خاطر دخالت‌های نادرست و غیرحرفه‌ای در امور سرمربیگری، تیم المپیک ایران را ترک می‌کنم. زمان زیادی از کارم در تیم امید و تلاش برای حل این مشکل گذشت؛ اما نهایتا ادامه این وضعیت شرم‌آور را به نفع تیم امید در آستانه یک تورنمنت مهم نمی‌دانم و روش‌هایی که بر اساس پست‌های تعریف‌نشده و غیراستاندارد توسط کمیته فنی بر تیم امید حاکم است، مطابق اصول مربیگری‌ام نبوده و نخواهد بود.» مجیدی که از دیروز دیگر سمتی در تیم امید ندارد، یکی دیگر از قربانیان تیمی است که برخلاف نامش هیچ امیدی به آن نیست. از سال2014 تا امروز، تیم امید در 5 سال 7 مربی مختلف داشته و جانشین مجیدی، هشتمین نفر خواهد بود. جالب اینکه از 7 مربی قبلی که در سال‌های اخیر قرار بوده ایران را به المپیک2016 و 2020 برسانند، فقط 2 نفر مربیان شناخته‌شده و باتجربه‌ای به حساب می‌آمدند که مرورری بر اسامی آن‌ها می‌تواند تأمل‌برانگیز باشد.


از همدان به آزادی
علیرضا منصوریان امروز مربی مطرحی در فوتبال ایران است؛ اما زمانی که به‌عنوان مربی تیم امید انتخاب شد، در کارنامه‌اش چیزی جز ناکامی با پاس همدان نبود. او مقطعی به‌عنوان دستیار قطبی و مربی موقت در تیم ملی بود و ناگهان، به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. منصوریان 3سال مربی ماند و درنهایت بدون دستاورد خاصی جدا شد.


همیشه در صحنه
بدون هیچ موفقیتی در هیچ رده‌ای، هومن افاضلی همیشه یکی از گزینه‌های دستیاری تیم ملی در تیم‌های پایه است. او اولین‌بار درحالی سرمربی تیم امید شده بود که تنها سابقه‌اش به‌عنوان نفر اول نیمکت، به شهاب زنجان مربوط می‌شد. مربی‌ای که حتی یک روز، سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت.


بازگشت ناکام
تیم امید در آخرین گام رسیدن به المپیک2016 به مثلث کاشانی، مایلی‌کهن و خاکپور سپرده شد. خاکپور که از آمریکا به ایران برگشته بود، در انتخابی غیرمنتظره، سرمربی تیم امید شد؛ ریسک عجیبی که جواب هم نداد و 3 گل ژاپن، پرونده حضور ایران در المپیک را بست.


ریاست یک‌روزه
امیرحسین پیروانی که فقط چند هفته سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارد، بعد از موفقیت در تیم جوانان، سرمربی تیم امید شد و در مسابقات قهرمانی آسیا، از تیمی استفاده کرد که به لحاظ سنی شرایط حضور در المپیک بعدی را هم داشته باشند. اما ناکامی در همین جام، پرونده کوتاه حضور او در تیم امید را بست.


سرنوشت مشترک
مربیان بزرگ هم در این سال‌ها با تیم امید به موفقیتی نرسیدند. نلو وینگادا، سال2014 سرمربی تیم امید شد و بعد از ناکامی در بازی‌های آسیایی و حذف در گروه سه‌تیمه، حکم اخراجش را گرفت. کرانچار هم با تیم امید به بازی‌های آسیایی2018 رفت. باخت عجیب به میانمار برای دوم‌شدن و نخوردن به کره‌جنوبی در دور گروهی، و حذف مقابل کره‌ای‌ها، خیلی زود کرانچار را هم از تیم امید جدا کرد تا چهره‌های بزرگ هم، دورانی طولانی در این تیم نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->