ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرواز عقاب‌ها به فینال/ سه‌گانه شهرداری کامل شد

  • کد خبر: ۶۳۵۰۲
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
پرواز عقاب‌ها به فینال/ سه‌گانه شهرداری کامل شد
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۸۳ - ۷۶ مقابل شیمیدرقم در مجموع ۳ بر صفر فاتح سری نیمه‌نهایی شد.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، سومین دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدرقم امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید تا گرگانی‌ها اولین تیم صعود کرده به فینال نام بگیرند. گرگان ۳ بازی را پشت سر هم از شیمیدر برد و راهی فینال شد.

بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، محمد جمشیدی، نوید رضایی‌فر، مایک رستم‌پور و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

بازیکنان آغازگر شیمیدرقم:‌ای جی رولند، مهراد آتشی، عماد سلمانی، ارسلان کاظمی و ایکه دیگو
سرمربی: مصطفی هاشمی

کوارتر اول
حدود یک دقیقه زمان برد تا مایک در فست‌برک سبد اول را بگیرد و با خطای مهراد آتشی، صاحب اندوان شود. اعتراض با اخطار قاطع رامین فتحی روبرو می‌شود و سلمانی با حرکتی زیبا سبد اول شیمیدر را می‌گیرد. پاس دیدنی رولند را ارسلان به امتیاز برتری شیمیدر بدل می‌کند. پتی در ضدحمله برتری را پس می‌گیرد. دانک ارسلان پاسخ پتی است و امینو، اما بازهم گرگان را پیش می‌اندازد. آذری پشت خط پرتاب آزاد برای چندمین بار برتری را دست به دست می‌کند و جمشیدی به این روند ادامه می‌دهد. اشتباه شیمیدر در آغاز مجدد بازی سینا واحذی را به اوپن‌شاتی ۳ امتیازی می‌رساند. حرکت تماشایی آذری اختلاف را کم می‌کند، ولی جمشیدی با اندوان حساب کار را ۱۵ - ۱۰ می‌کند. آذری یک سبد دیگر را جبران می‌کند. امینو از اشتباه رولند سبد بعدی را می‌سازد. واحدی پشت خط پرتاب آزاد برتری را بیشتر می‌کند و با ترن‌اوور شیمیدر هاشمی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت شیمیدر با سلمانی و آذری به ۱۵ می‌رسد، اما بازربیتر امینو به کمک شیشه، شهرداری را ۲۴ - ۱۵ پیش می‌اندازد.

کوارتر دوم
سبد زیبای ارسلان را نوید رضایی‌فر با دو‌پرتاب آزاد جواب می‌دهد. رولند سبد بعد را می‌گیرد. ۳ امتیازی نوید را رولند جبران می‌کند. پتی جای جمشیدی و حاجیان جای آذری به زمین می‌آیند. امینو پشت خط پرتاب آزاد جفت اقدام موفقی دارد. توپ‌ربایی و دانک ارسلان صحنه بعدی است. عماد سلمانی سبد بعد را می‌گیرد. امینو اختلاف را حفظ می‌کند. با سبد دیگو، شاهین‌طبع ضمن گرفتن تایم‌اوت از کوره در می‌رود و با فریاد با شاگردانش حرف می‌زند. ریباند چندباره گرگانی‌ها به سبد رضایی‌فر ختم می‌شود. دیگو شیمیدر را به ۳۰ می‌رساند. پتی جبران می‌کند. پتی سبد بعد را می‌گیرد. گرگان به ۴۲ می‌رسد و شیمیدر هم سبد بعد را کسب می‌کند. بازی خوب گرگانی‌ها این تیم را در پایان نیمه به ۴۱ می‌رساند، اما سبد آخر نیمه را رولند در ثانیه پایانی می‌گیرد.

کوارتر سوم
۳ امتیازی گرگانی‌ها، شیمیدر را از تب و تاب می‌اندازد. دیگو روی پاس رولند، در ثانیه پایانی مالکیت سبد اول نیمه شیمیدر را می‌گیرد. ۳ بعدی را نوید رضایی‌فر می‌زند و خودش دو امتیاز دیگر می‌گیرد. شیمیدر وقت استراحت می‌خواهد و در بازگشت دانک دیگو با دانک امینو جواب داده می‌شود. ارسلان زیرسبد حریف موفق است و اندوانش را هم کامل می‌کند تا اختلاف به ۱۰ کاهش یابد. نوید بلافاصله سبد می‌گیرد. رولند با فول‌گل اختلاف را تک‌رقمی می‌کند. اعتراض رولند با تکنیکال محمدپور به تک امتیاز پتی ختم می‌شود. خود رولند اختلاف را به ۸ کاهش می‌دهد و ۳ امتیازی دیگو، شیمیدر را به بازی برمی‌گرداند. امینو اندوان ناکامی دارد، اما ۳ نوید رضایی‌فر برتری گرگان را تثبیت می‌کند. این‌طرف دیگو اندوان می‌گیرد. پتی پشت خط پرتاب آزاد شهرداری را به ۶۰ می‌رساند. او در نوبت بعد فقط یک پرتاب موفق دارد. ارسلان و رولند به فاصله چند ثانیه ۴ خطایی می‌شوند. برتری گرگان دورقمی می‌شود. کیوان ریاعی یک پرتاب آزاد موفق دارد و اندوان دیگو امتیازات پایانی کوارتر سوم است. ۶۴ - ۵۶ به گرگان.

کوارتر چهارم
جمشیدی به کمک شیشه برتری گرگان را دورقمی می‌کند. خود جمشیدی یک پرتاب آزاد موفق هم دارد. دیگو بالاخره سبد اول وقت چهارم تیمش را می‌گیرد، اما یک ۳ امتیازی از جمشیدی و لی‌آپ محمدسینا واحدی به انضمام پرتاب ایربال شیمیدری‌ها هاشمی را به صرافت گرفتن وقت استراحت می‌اندازد. تیری در تاریکی! شاید اتفاقی بیفتد و این ۱۴ امتیاز برای قمی‌ها جبران شود. در بازگشت رولند ۳ می‌زند و امینو زیر سبد شیمیدر موفق است. این بار رامین فتحی به جمشیدی فنی می‌دهد تا رولند تک امتیاز دیگری به اندوخته شیمیدر بیافزاید. پرتاب منطقه‌ای حاجیان، اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. دیگو پشت خط پرتاب آزاد تک پرتاب موفقی دارد تا فاصله دو تیم تک رقمی شود. امینو کار او را تکرار می‌کند. او در حمله بعد هم این کار را تکرار می‌کند. این‌طرف حاجیان هم تک امتیاز از دو پرتاب می‌گیرد. سینا واحدی، اما هردو پرتابش را هدر می‌دهد. دانک ارسلان را مایک با ۳ امتیاز جواب می‌دهد، ولی رولند تلافی می‌کند. الیوپ امینو شهرداری را به ۸۰ می‌رساند و هاشمی آخرین وقت استراحتش را هم می‌گیرد. در بازگشت دو تیم، دو پرتاب دیگو ثمر می‌دهد و ۳ امتیازی آذری هم اختلاف را به ۵ کاهش می‌دهد، اما زمانی برای شیمیدری‌ها نمانده و امینو هم با دو پرتاب آزاد موفق، صعود شهرداری به فینال را مسجل می‌کند. گرگان ۸۳ - ۷۶ فاتح نبرد سوم می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->