آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
آیین تجلیل از ورزشکاران خراسان رضوی

۱۰۰ میلیون تومان پاداش راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

  • کد خبر: ۶۳۵۴
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
۱۰۰ میلیون تومان پاداش راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو
به هر یک از ورزشکاران خراسانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند، ۱۰۰ میلیون تومان پاداش اهدا خواهد شد.

آیین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان خراسان رضوی در تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در این مراسم از 35 ورزشکار افتخارآفرین خراسانی که طی یک‌سال‌ونیم گذشته مقام‌های نخست تا سوم بین‌المللی، آسیایی و ملی را کسب کرده‌اند، تجلیل شد. همچنین از ۱۰ هیئت ورزشی، رؤسا و مدیران ادارات ورزش شهرستان‌های مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، قوچان، چناران، درگز و تایباد تقدیر شد. استاندار خراسان رضوی، چهره ویژه این مراسم، که میزبان معنوی برنامه هم بود، با وعده‌ای ویژه به ورزشکاران خراسانی انگیزه‌های آنان را برای راهیابی به المپیک2020 توکیو تقویت کرد. علیرضا رزم‌حسینی دراین‌باره گفت: 100میلیون تومان به هر ورزشکاری که سهمیه رقابت‌های المپیک را کسب کند، پاداش داده می‌شود. وی اظهار کرد: ورزشکاران همانند یک خط اعتباری بلندمدت برای هر کشور هستند که همه مسئولان وظیفه داریم درراستای بلندترشدن و بهبود این خط اعتباری، تلاش کرده و از آن حمایت کنیم. سرانه ورزشی ایران نسبت به قبل از انقلاب حدود 40برابر شده است. استاندار خراسان رضوی با ارائه آماری از تفاوت‌های منابع مادی ایران قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: قبل از انقلاب فقط ۵ سالن ورزشی در کشور وجود داشت؛ اما امروزه بالغ‌بر 700 سالن ورزشی در ایران وجود دارد که فعال هستند. رزم‌حسینی تأکید کرد: هدف ما حمایت از افراد بااستعداد است که وارد این مسیر شده‌اند تا بتوانند استعداد و توانایی خود را به ظهور برسانند.

 

آمار‌وارقامی از افتخارآفرینی خراسانی‌ها
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این همایش ورزشکاران را سفیران عزت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی توصیف و بیان کرد: پارسال ۱۰ مورد اردوی تیم ملی و ۹ دوره میزبانی مسابقات کشور و در 6ماه نخست امسال ۱۰ مورد میزبانی تیم ملی و ۸۵ مورد میزبانی کشوری در خراسان رضوی صورت گرفته است. همچنین پارسال ۳۶ عدد مدال آسیایی، ظرف 6 ماه نخست امسال ۲۷ عنوان مقام ورزشی آسیایی، 4 عدد مدال جهانی و ۱۱ مدال جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران خراسانی کسب شده است. فتاحی ادامه داد: ورزشکاران خراسان رضوی پارسال ۱۰۴ عنوان بین‌المللی و ظرف 6ماه نخست امسال، ۹۳ عنوان بین‌المللی را نیز در میدان‌های ورزشی به دست آورده‌اند. همچنین خراسان پارسال ۹۱ مدال کشوری کسب کرده که ۵۴درصد آن را بانوان ورزشکار خراسانی تصاحب کرده‌اند. فتاحی ادامه داد: با حمایت استاندار خراسان رضوی تاکنون ۵۰ زمین فوتبال در مناطق محروم استان به ‌بهره‌برداری رسیده و ۵۰ زمین دیگر با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->