شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

تعویض بزرگ ستاره‌های آرژانتین

  • کد خبر: ۶۳۶۵۱
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
تعویض بزرگ ستاره‌های آرژانتین
یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در فکر مبادله «دیبالا» و «ایکاردی» هستند، اتفاقی که به گمان برخی اگر رخ دهد برنده اصلی پاریسی‌ها هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دو باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در حال مذاکره برای معاوضه ۲ ستاره آرژانتینی هستند. به گزارش گاتزتادلو‌اسپورت، باوجود آنکه تا فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی زمان زیادی باقی مانده، اما از هم‌اکنون شایعه انتقال برخی بازیکن‌ها با جدیت مطرح است. یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از یوونتوس بسیار زیاد است، پائولو دیبالا‌ست که در فصل جاری به‌هیچ‌وجه عملکرد خوبی در یوونتوس نداشته است. دیبالا تا سال‌۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، این درحالی است که مذاکرات باشگاه با این بازیکن برای تمدید قرارداد به نتیجه‌ای نرسیده است. باشگاه یوونتوس نمی‌خواهد که این بازیکن آرژانتینی به‌صورت مجانی از تیم جدا شود و به‌همین‌خاطر قصد معاوضه او با ایکاردی را دارد.
 
ایکاردی مدت‌ها‌ست که مورد‌توجه یوونتوس است. این بازیکن از زمانی که در اینتر بود، مورد‌توجه بیانکونری‌ها بوده، اما این باشگاه حاضر نشد که فوق‌ستاره خود را به یووه بدهد. این مهاجم آرژانتینی به‌صورت نهایی به پاری سن ژرمن پیوسته است و اکنون یوونتوس می‌تواند او را جذب کند. احتمال معاوضه این بازیکن با دیبالا بالا‌ست، به‌ویژه اینکه پوچتینو باتوجه به احتمال جدایی امباپه و نیمار به جذب دیبالا علاقه‌مند است.

«دیبالا» آینده یوونتوس است؛ فروش او بزرگ‌ترین اشتباه است

شرایط یوونتوس اضطراری به نظر می‌رسد. کریستیانو رونالدو شاید به‌خاطر بحران مالی این تیم جدا شود، از نظر ورزشی فصل جالبی نداشته‌اند و از جام‌های بزرگ دور هستند و از‌سویی آینده پائولو دیبالا هم روی هواست. حالا آنجلو دیلیویو، بازیکن سابق یوونتوس، به جدایی دیبالا واکنش نشان داده است. دیلیویو در مصاحبه با گاتزتا دلو‌اسپورت بیان کرد: یوونتوس نمی‌تواند بازیکنی نظیر دیبالا را بفروشد. از نظر من او آینده یوونتوس است. کریستیانو رونالدو فناناپذیر نیست؛ هر‌چند همیشه ما را شگفت‌زده می‌کند. دیبالا را آینده یوونتوس می‌دانم، مدیران باشگاه باید تعامل مناسبی را با این بازیکن داشته باشند. مطمئن باشید رفتن او از تورین به ضرر باشگاه خواهد بود و سال‌ها طول خواهد کشید تا بتوانیم ستاره‌ای مثل او را جذب کنیم.

تصمیم ستاره آرژانتینی به جدایی از PSG جدی شد

رسانه اکیپ اعلام کرده است مدیر‌برنامه‌های مائورو ایکاردی به‌دنبال آغاز مذاکرات برای خروج احتمالی موکلش از پاری‌سن‌ژرمن، پس از فقط ۱۲‌ماه از حضورش در تیم فرانسوی است؛ آن‌هم وقتی پاریسی‌ها ۵۰‌میلیون یورو برای او هزینه کرده‌اند. ایکاردی در فهرست پاری‌سن ژرمن برای بازی مقابل استراسبورگ حضور ندارد، زیرا در دیدار جام حذفی مقابل لیل مصدوم شد. او روز جمعه بالاخره توانست با تیم تمرین کند، اما از آمادگی بدنی مناسبی برخوردار نبود و احتمالا در بازی برگشت مقابل بایرن هم بازی نمی‌کند. این پنجمین مصدومیت اوست و با توجه به غیبت به‌دلیل کرونا در چند بازی دیگر، بیست‌و‌چهارمین دیداری است که از دست می‌دهد.
 
ایکاردی تا‌اینجای‌کار در ۱۹ بازی ۷ گل زده و ۶ پاس گل داده؛ اما جایگاهش توسط مویزه کین به چالش کشیده شده است. این آمار باعث شده است مدیربرنامه‌اش به فکر خروج او باشد. دستمزد ایکاردی البته ۱۰ میلیون یورو است و تیم‌های زیادی توانایی پرداخت آن را ندارند. مسئولان پاری‌سن‌ژرمن هنوز در‌این‌رابطه صحبتی انجام ندادند؛ اما اگر ایکاردی جدا شود، آن‌ها روی مویزه‌کین سرمایه‌گذاری می‌کنند یا به سراغ کالیموندو، بازیکن تیم لنز، خواهند رفت. همچنین اگر ایکاردی جدا شود، با ذخیره پول وی می‌توانند امباپه را حفظ کنند.

اینتر، خوش‌حال از حضور ایکاردی در تورین!

تابستان ۲ سال قبل بود که مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی و بیست‌وهفت‌ساله، بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان بالاخره از اینتر جدا شده و به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت داد. باوجود شروعی درخشان در پاریس، اوضاع برای مائوریتو در یک سال اخیر خوب پیش نرفته و او جایگاه ثابت خود را در پاری‌سن‌ژرمن از دست داده است تا اخباری درباره احتمال جدایی این بازیکن و بازگشت او به سری‌آ منتشر شود.
 
یوونتوس سال‌هاست در تلاش برای جذب مائورو ایکاردی بوده و هر سال شایعاتی درباره احتمال رقم‌خوردن این انتقال جنجالی مطرح می‌شود. همچنین میلان، رم و ناپولی دیگر‌تیم‌های ایتالیایی خواهان مائوریتو هستند و احتمال بازگشت او به سری‌آ وجود دارد. اما نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد بازگشت مائورو ایکاردی به ایتالیا از نظر مالی به سود باشگاه اینتر بوده و باعث واریز‌شدن ۱۵‌میلیون یورو به حساب این باشگاه می‌شود.

پپ ماروتا هنگام فروش مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن بندی در قرارداد او گنجانده که در‌صورت رفتن این بازیکن به تیمی از سری‌آ، تیم خواهان باید ۱۵‌میلیون یورو نیز به اینتر پرداخت کند. در‌واقع در آن مقطع این اقدام برای جلوگیری از انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس و افزایش جنجال‌ها بوده، اما حالا و در این شرایط دشوار مالی بعد از شیوع ویروس کرونا، این رقم می‌تواند بخشی از مشکلات مالی اینتر در تابستان پیش‌رو را حل کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->