بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

معرفی نسخه برقی از هامر افسانه‌ای

  • کد خبر: ۶۳۹۰۹
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
معرفی نسخه برقی از هامر افسانه‌ای
جنرال موتورز از نسخه شاسی بلند هامر برقی رونمایی کرد. نسخه شاسی بلند جی ام سی هامر برقی از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه پیکاپ ندارد. این نسخه نیز به واسطه جلوپنجره نورپردازی شده و چراغ‌های اصلی باریک چهره خاصی پیدا کرده و از فواصل دور قابل تشخیص است.
به گزارش شهرآرانیوز، جنرال موتورز از نسخه شاسی بلند هامر برقی رونمایی کرد. نسخه شاسی بلند جی ام سی هامر برقی از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه پیکاپ ندارد. این نسخه نیز به واسطه جلوپنجره نورپردازی شده و چراغ‌های اصلی باریک چهره خاصی پیدا کرده و از فواصل دور قابل تشخیص است.
 
در نمای جانبی این گل گیر‌های متورم و شیشه جلو عمودی است که بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می‌کند.
اصلی‌ترین تفاوت نسخه پیکاپ و شاسی بلند هامر برقی در نمای عقب است، جایی که سقف تا انتها امتداد یافته و دیگر خبری از قسمت بار نیست. با آنکه هامر در حالت استاندارد هم چهره باصلابتی دارد، امکان شخصی سازی آن تقریبا با ۲۰۰ لوازم جانبی مختلف برای مشتریان فراهم شده است.
 
پکیج Extreme Off-Road یکی از آپشن‌های جالب شاسی بلند هامر محسوب می‌شود. این پکیج شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی با تایر‌های مخصوص آفرود ۳۵ اینچی، محافظ کف و اجزای زیربندی، قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل‌های مجازی دیفرانسیل عقب و هم چنین سیستم اولتراویژن می‌شود. با کمک سیستم اولتراویژن و دوربین‌های متعدد آن رانندگان در مسیر‌های آفرود می‌توانند دیدی بهتر از اطراف خودرو داشته باشند.
در داخل کابین، شاهد بهره گیری از ۲ نمایشگر بزرگ هستیم. سیستم اینفوتینمنت این خودرو از طریق نمایشگر ۱۳.۴ اینچی کنترل می‌شود. نمونه موجود در پشت فرمان نیز اندازه‌ای برابر با ۱۲.۳ اینچ دارد. کنسول میانی معلق، دسته دنده بزرگ و سیستم رانندگی نیمه خودکار سوپر کروز از سایر ویژگی‌های جالب کابین شاسی بلند هامر هستند.
به گفته جنرال موتورز سیستم سوپر کروز موجود در شاسی بلند هامر برقی نسخه ارتقا یافته است. این سیستم به مالکان اجازه می‌دهد در بیش از ۳۲۱ هزار کیلومتر از جاده‌های آمریکا و کانادا بدون دخالت دست رانندگی کنند.
پرچم دار شاسی بلند هامر برقی با نام Edition ۱ شناخته خواهد شد. این نسخه ۱۰۵ هزار و ۵۹۵ قیمت دارد و از سال ۲۰۲۳ وارد فاز تولید می‌شود. نیروبخش این خودرو یک پیش رانه سه موتوره است که توانایی تولید ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۵ هزار و ۵۹۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. به لطف این پیش رانه فوق العاده قدرتمند، هامر Edition ۱ در عرض تقریبا ۳.۵ ثانیه سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند. این نسخه در صورت پر بودن باتری، تا ۴۸۳ کیلومتر به شارژ مجدد نیاز ندارد.
 
این محصول جز نسخه پرچم دارش، در ۲ نسخه با نام‌های X۲ و X۳ هم عرضه خواهد شد.
مدل X۳ از همان پیش رانه خودرو پرچم دار Edition ۱ سود می‌برد، ولی قابلیت‌ها و امکانات آن محدودتر است. برای خرید این مدل باید ۹۹ هزار و ۹۹۵ دلار کنار گذاشت.
مدل X۲ هم که ۸۹ هزار و ۹۹۵ دلار قیمت دارد، به پیش رانه دوموتوره با خروجی ۶۲۵ اسب بخار و ۱۰ هزار و ۳۳ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. در رابطه با شتاب این مدل حرفی زده نشده، اما برد حرکتی آن ۴۸۳ کیلومتر با هربار شارژ کامل باتری اعلام شده است.
 
منبع: carscoops.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->