آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

برخورد قضایی با برگزارکنندگان عروسی هزار‌نفری در کاشمر

  • کد خبر: ۶۴۰۴۴
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
  • ۱
برخورد قضایی با برگزارکنندگان عروسی هزار‌نفری در کاشمر
دادستان کاشمر برای عوامل برپایی یک جشن عروسی که با حضور هزار نفر بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیرانه از کرونا در این شهرستان برگزار شده بود، دستور رسیدگی صادر کرد و پرونده قضایی تشکیل داد.
به گزارش شهرآرانیوز، دادستان کاشمر برای عوامل برپایی یک جشن عروسی که با حضور هزار نفر بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پیشگیرانه از کرونا در این شهرستان برگزار شده بود، دستور رسیدگی صادر کرد و پرونده قضایی تشکیل داد.

این اقدام دادستانی کاشمر در پی انتشار تصاویر این مراسم عروسی در فضای مجازی بود که حضور صد‌ها نفر را در فضای روباز مدرسه روستای کسرینه در بخش مرکزی این شهرستان بدون استفاده از ماسک صورت و رعایت فاصله فیزیکی نشان می‌داد.
دادستان کاشمر در این باره به ایرنا گفت: پس از اطلاع از برگزاری این مراسم، پرونده قضایی برای آن باز شد و تحقیقات به منظور روشن شدن جزئیات در جریان است.

غلامحسین طالعی افزود: این پرونده قضایی پس از پایان تحقیقات وارد مراحل بعدی شده تا با متخلفان و مسببان برپایی اجتماع در وضعیت شیوع ویروس کرونا بدون رعایت شیوه‌نامه‌های پیشگیرانه بهداشتی برخورد قانونی صورت گیرد.
این مقام قضایی ادامه داد: بر اساس بخشنامه ستاد ملی کرونا با توجه به وضعیت خطیر شیوع ویروس همه‌گیر برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ممنوع است.

دادستان کاشمر همچنین به مردم توصیه کرد با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا به رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیرانه حساس باشند و از برپایی هرگونه اجتماع به هر بهانه‌ای پرهیز کنند.
امام جمعه کاشمر نیز در این باره گفت: در شرایط قرمز کرونایی که برای حفظ سلامتی جان مردم، نماز جمعه را تعطیل می‌کنیم، شاهد یک مراسم جشن عروسی بودیم که با وجود جمعیت زیادی در آن هیچ‌کدام نه تن‌ها از ماسک استفاده نکرده بودند بلکه فاصله‌گذاری اجتماعی هم رعایت نشده بود.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی با توجه به اینکه این مراسم در فضای مدرسه روستا برپا شده بود از آموزش و پرورش و همچنین نیروی انتظامی کاشمر درخواست بررسی موضوع را کرد.
علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر نیز در این باره به ایلنا گفت: پس از اطلاع از برگزاری این مراسم در یکی از مدارس روستای کسرینه که بدون هماهنگی بوده، بلافاصله مدیر و سرایدار مدرسه احضار و توبیخ شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
مگر مدرسه ملک شخصی است ،متخلفین باید انفصال خدمت شوند،بخصوص بعضی سرایداران که متاسفانه هیچ نظارتی هم بر کارشان وجود ندارد از مدارس سوء استفاده زیادی به عنوان پارکینگ عمومی و انباری و حتی مراکز خلاف و در شهرهای مستعد به عنوان پاتوق تروریستی استفاده می کنند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->