آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

اهداکنندگان خون در طرح منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند + آدرس پایگاه‌های انتقال خون

  • کد خبر: ۶۴۰۷۴
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
اهداکنندگان خون در طرح منع تردد شبانه جریمه نمی‌شوند + آدرس پایگاه‌های انتقال خون
سرپرست انتقال خون خراسان رضوی: خودروهای داوطلبین اهداء خون که در ماه مبارک رمضان در شیفت شب و پس از افطار به مراکز اهداء خون مراجعه می‌کنند، جریمه نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست انتقال خون خراسان رضوی با اعلام پایگاه‌های فعال اهداء خون استان در ماه رمضان گفت: خودروهای داوطلبین اهداء خون که در ماه مبارک رمضان در شیفت شب و پس از افطار به مراکز اهداء خون مراجعه می‌کنند، جریمه نمی‌شود.

 

حمیدرضا اسلامی با اعلام این خبر بیان کرد:  کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به درخواست سازمان انتقال خون ایران و با هدف ایجاد سهولت برای مومنین روزه‌دار که قصد اهداء خون در ماه مبارک رمضان را دارند تدبیری اندیشیده است تا خودرو های داوطلبین اهداء خون که شب‌ها و پس از ساعت افطار که همزمان با آغاز بازه زمانی منع تردد عبور و مرور شبانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است، مشمول جریمه‌های  پلیس راهور نشود. بر اساس این تدابیر مراکز انتقال خون سراسر کشور فرم مشخصات اهداکنندگان خون، پلاک خودرو و تاریخ و ساعت مراجعه فرد اهداکننده را به فرماندهی پلیس راهور استان اعلام می‌کنند و چنانچه جریمه‌ای توسط دوربین‌های مستقر در معابر پلیس راهور ثبت شده باشد، حذف می‌شود.

 

سرپرست سازمان انتقال خون خراسان رضوی بیان کرد:  پلیس راهور نیروی انتظامی این موضوع را به رده‌های استانی ابلاغ کرده و نسبت به درج اطلاعات دریافتی از ادارات کل انتقال خون در سامانه و عدم اعمال جریمه اقدام می‌شود.

 

اسلامی به داوطلبان روزه دار اهداء خون توصیه کرد تا ساعتی پس از افطار برای اهداء خون به پایگاه‌ها مراجعه کنند و پس از اهداء خون تا سحر، تغذیه مناسب‌تری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته باشند و در طول روز از فعالیت‌های سنگین پرهیز کنند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند.

 

آدرس پایگاه‌های فعال اهداء خون مشهد در ماه رمضان

پایگاه امام رضا: میدان شریعتی (تقی اباد)، ابتدای خیابان دانشگاه

پایگاه امید:نبش خیابان شیرازی ۳ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید

پایگاه شهید کریمی:بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم‌آباد

پایگاه شهید سلیمانی (میلاد): بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴

 

پایگاه‌های اهداء خون مشهد در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۰۰  تا ۱:۰۰ روز بعد فعال هستند .همچنین پایگاه‌های امام رضا و شهید سلیمانی (میلاد) در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ فعال خواهند بود. همچنین پایگاه‌های اهداء خون در همه ایام ماه مبارک رمضان به استثناء جمعه‌ها در مشهد و شهرستان‌های استان پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهداء خون خواهند بود.

 

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، پایگاه‌های اهداء خون شهرستان‌های تربت حیدریه، قوچان، نیشابور، سبزوار و گناباد نیز بعد از افطار آماده پذیرش داوطلبان خواهند بود .

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->