امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | بازگشت یاسمین مقبلی و فضانوردان مأموریت «کرو-۷» ناسا به زمین تیک تاک اپلیکیشن TikTok Photos را برای اشتراک تصاویر عرضه می‌کند
سرخط خبرها

کیفیت دوربین آیفون‌های ۲۰۲۲ عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند

  • کد خبر: ۶۴۰۷۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کیفیت دوربین آیفون‌های ۲۰۲۲ عکاسی با موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند
تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در جدیدترین یادداشتش به ویژگی‌های آیفون‌های ۲۰۲۲ اشاره کرده. به اعتقاد کو، سال آینده تنها با آیفون‌های ۶.۱ و ۶.۷ روبه‌رو می‌شویم و دیگر خبری از آیفون مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق این یادداشت، کوپرتینویی‌ها آیفون‌های ۲۰۲۲ را در ۴ مدل وارد بازار می‌کنند که دو نسخه از نمایشگر ۶.۷ اینچی با مشخصات فنی قدرتمند و دو مدل با پنل ۶.۱ اینچی و قدرت سخت‌افزاری ضعیف‌تر از راه می‌رسند.

 

اپل سال گذشته میلادی همراه با سری آیفون ۱۲، از نسخه مینی آن‌ها هم رونمایی کرد. این دستگاه که نمایشگر ۵.۴ اینچی دارد، در بازار با استقبال مناسبی مواجه نشده و فروش بالایی ندارد. با این وجود ظاهرا امسال آیفون ۱۳ مینی هم از راه می‌رسد، اما به گفته کو کوپرتینویی‌ها دیگر برنامه‌ای برای عرضه آن در ۲۰۲۲ نخواهند داشت.

 

یکی از قابلیت‌های جدید مدل‌های قدرتمند آیفون‌های ۲۰۲۲ یا آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که علاوه بر ارائه تصاویر با این رزولوشن، با استفاده از ترکیب ۴ پیکسل، عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

با این ویژگی، اپل می‌تواند اندازه پیکسل را به ۲.۵ میکرومتر برساند که بسیار بزرگتر از آیفون ‍۱۲ و آیفون ۱۳ و حتی رقبای اندرویدی است. به باور این تحلیلگر، آیفون ۱۴ کیفیت عکاسی با دوربین موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

 

کو به این موضوع اشاره داشته که مدل‌های قدرتمند این سری می‌توانند ویدیو با رزولوشن ۸K ضبط کنند. با توجه به این موضوع، آیفون‌های ۲۰۲۲ می‌توانند تصاویر و ویدیوهای بهتر و مناسب‌تری برای دستگاه‌های واقعیت افزوده و ترکیبی بگیرند و تجربه کاربری افراد را بهبود می‌دهند.

 

کو تنها به ارائه اطلاعات درباره آیفون ۱۴ بسنده نکرده و از تجهیز آیفون‌های ۲۰۲۳ به دوربین پریسکوپی و فیس آیدی زیر نمایشگر اشاره کرده. با توجه به این موضوع، احتمالا یکی از مدل‌های آیفون ۱۵ بدون برش یا حفره درون نمایشگر از راه می‌رسد، هرچند فاصله زیادی تا معرفی این محصولات داریم و شاید برنامه‌های اپل تغییر کنند.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->