نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

شادی بازیکن الشارجه به سبک عیسی آل‌کثیر+ ویدئو

  • کد خبر: ۶۴۲۵۰
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
  • ۱
شادی بازیکن الشارجه به سبک عیسی آل‌کثیر+ ویدئو
بازیکن خارجی الشارجه امارات پس از گلزنی مقابل بن یاس مشابه شادمانی عیسی آل کثیر را انجام داد، اما آیا محروم خواهدشد؟
به گزارش شهرآرانیوز، طی ساعات اخیر ویدئوی خوشحالی گل کایو لوکاس فرناندز، مهاجم برزیلی شارجه امارات در صفحات مجازی به‌صورت گسترده و با عنوان «خوشحالی گل بازیکن شارجه امارات برابر نیروی هوایی عراق به سبک شادی جنجالی عیسی آل‌کثیر!» انتشار پیدا کرده که سر و صدای زیادی هم به وجود آورده است.

شارجه امارات که یکی از رقبای تراکتور ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و میزبان این گروه است، دو شب قبل (چهارشنبه) در نخستین مسابقه فصل ۲۰۲۱ به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و توانست به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، اما شادی گل منتشر شده در صفحات فضای مجازی ایران مربوط به این مسابقه نیست.

کایو که بخاطر سه سال بازی در العین امارات برای فوتبال دوستان ایرانی شناخته شده و سال گذشته هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی با پیراهن شارجه مقابل پرسپولیس انجام داد، در دیدار اخیرشان مقابل نیروی هوایی عراق موفق به گلزنی نشد که بخواهد شادی گل جنجالی به سبک آل‌کثیر داشته باشد و به همین دلیل نمی‌توان انتظار محرومیت او را کشید.

منتشر شدن شادی گل کایو در بستر‌های مجازی ایران موجب شده تا هواداران پرسپولیس این موضوع را به محرومیت عیسی آل‌کثیر ارتباط دهند و خواستار برخورد با مهاجم برزیلی شارجه شوند و از سوی دیگر طرفداران تراکتور نیز در آستانه تقابل با حریف اماراتی، به این موضوع بپردازند.

اما در واقع شادی گل کایو مربوط به بازی دو شب قبل برابر نیروی هوایی عراق نیست و ۱۱ روز قبل از آن (چهاردهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰) در لیگ برتر امارات اتفاق افتاده است.

کایو در دیدار آسیایی مقابل نیروی هوایی عراق پاس تک گل تیمش را به خالد باوزیر داد، اما در یک مسابقه پیش از آن و در هفته بیست و سوم لیگ برتر امارات که گل تساوی تیمش برابر بنی یاس را به ثمر رساند، شادی گلی مشابه شادی گل عیسی آل‌کثیر در دیدار سال گذشته مقابل پاختاکور ازبکستان انجام داد.

دلیل شادی گل کایو در بازی لیگ برتر امارات مقابل بنی یاس که هیچ بازیکن شرق و میانه آسیایی نداشته، مشخص نیست، ولی هرچه هست، این شادی گل مثل آل‌کثیر در آسیا اتفاق نیفتاده و مربوط به رقابت‌های داخلی امارات است.

از طرف دیگر، رنگ مو‌های کایو در بازی لیگ امارات مقابل بنی یاس با رنگ مو‌های این بازیکن در دیدار آسیایی مقابل نیروی هوایی عراق کمی تغییر داشته و همچنین باشگاه اماراتی با تبلیغ متفاوتی روی لباس و آستین‌های خود وارد لیگ قهرمانان شده است.
 

ویدئو شادی بعد از گل بازیکن الشارجه مشابه با عیسی آل کثیر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
پس چرا ایشون محروم نمیشه فقط باید آقای ال کثیر 6ماه محروم شه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->