«زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

بر حق فنی داروخانه‌ها نظارت کنید

  • کد خبر: ۶۴۶۲
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
بر حق فنی داروخانه‌ها نظارت کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

علوم پزشکی
621...0935 یک بسته آموکسی سیلین و یک سرم شست وشو با دفترچه بیمه گرفتم، قیمتش از تعرفه آزاد بیشتر درآمد. روی حق فنی داروخانه ها نظارت می شود؟


شهرداری
597...0915 پیاده رو های بولوار جانباز، به ویژه حدفاصل جانباز 7 تا 13 و نیز بولوار‌شهید ساجدی دچار خرابی های متعدد و نیازمند لکه گیری و ترمیم است. اصلا مناسب پیاده روی و حمل کالسکه و عبور ویلچیر نیست.
شهروند- از شهرداری منطقه 4 مشهد برای آغاز عملیات فاز نخست بهسازی بولوار طبرسی شمالی سپاسگزاریم. امیدواریم کل بولوار بهسازی شود.


تأمین اجتماعی
894...0915 چرا پزشکان معتمد تأمین اجتماعی که بیشتر پزشک عمومی هستند نظر پزشک متخصص و فوق تخصص را قبول ندارند و برگه استراحت آن ها را تأیید نمی کنند. اگر آن ها را قبول ندارید بگویید برای برگه استراحت فقط به پزشکان خودمان مراجعه کنیم! چرا با این کارها باعث اخراج کارگران از محل کارشان می شوید؟


قطارشهری
شهروند- بیشتر وقت ها برای نظافت قطار یا مشکل و نقص فنی، واگن ها را از خط خارج می کنند. در این شرایط دیگر مسافرگیری نمی شود و قطار داخل پارکینگ ویژه پارک می شود. در این شرایط باید نظارت و کنترل شود که چیزی یا حتی مسافری داخل آن جا نمانده باشد. از قضا روز جمعه فردی معلول حدود ساعت ۸:۳۰ صبح داخل قطار جا مانده و تا عصر همان جا گیر کرده بود.


شهرستان
217...0937 گلبهار آرامستان ندارد، بیمارستان ندارد، سیستم حمل ونقل آن ضعیف است، بانک رفاه و اداره تأمین اجتماعی ندارد. از طرفی گوجه فرنگی تازه و قرمز از مزارع اطراف به گلبهار می آورند که کارخانه ها آن ها را نمی خرند و گذاشته اند تا رب گران بماند. مسئولان در خواب هستند و ما ملت همچنان در صحنه ایم.
شهروند- با توجه به افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش نیازها در شهر جدید گلبهار، لازم است این شهر جدید همانند شهر جدید پردیس در تهران، به شهرستان ارتقا یابد
144...0915 ما اهالی صارمی 48 به کجا شکایت کنیم؟ شهردار سخت کوش، سروصدای تخلیه زباله و سطل های بزرگ در ساعت 4 تا 5 صبح انصاف است؟ اگر انصاف است روبه رو منزل شهردار منطقه هم سطل بگذارند؟ چندبار با 137 تماس گرفته و یک بار استشهاد پر کرده ایم. کو مرد کار؟


تاکسی رانی
شهروند- سال هاست برای تخلف تاکسی ها و روشن نکردن تاکسی متر و دریافت کرایه های آن چنانی پیام می دهیم و مدیران تاکسی رانی جز توجیه و وعده رسیدگی هیچ دفاع دیگری ندارند اما واقعا چرا باید شاهد بی اخلاقی یک راننده تاکسی با یک نابینا باشیم. ساعت 18:30 جمعه سوار یکی از تاکسی های خطی سه راه خیام شدم. یک نابینا هم جلو نشسته بود. این فرد نابینا 500 متر مانده به چهارراه خیام پیاده شد اما راننده تاکسی که اسکناس 10 هزار تومانی گرفته بود، فقط 4000 تومان به این فرد نابینا پس داد و در مقابل درخواست کمک او برای هدایت تا پیاده رو نیز پاسخ منفی داد. ای کاش برخی رانندگان تاکسی درس معرفت بگیرند.


اتوبوس رانی
671...0992 از سازمان اتوبوس رانی تقاضا می شود تعداد اتوبوس های خط‌3 بی آرتی را افزایش دهد. اول اینکه اتوبوس ها خیلی دیر می آیند و یک ربع بین سرویس دهی 2 اتوبوس طول می کشد، دوم، اتوبوس ها خیلی شلوغ اند و جا برای مسافران نیست و گاه بر اثر شلوغی مصدوم می شویم. مگر طبقه مستضعف چقدر درآمد دارد که پول درمان مصدومیت ناشی از سوار شدن در اتوبوس را هم بدهد؟ تقاضا می شود به ویژه اول صبح و سر شب که زمان شلوغی است، دست کم 20 اتوبوس کمکی در نظر بگیرند. از طرف اهالی شهرک شهید رجائی و باهنر.
شهروند- بیشتر ایستگاهای اتوبوس بدون نیمکت و سایه بان هستند و بیشتر خیابان ها بدون پل عبور عابر پیاده ! خطوط عابر پیاده هم محو شده است.


متفرقه
256...0935 در 2 دهه اخیر جامعه ما از 2 گروه ضعیف و غنی تشکیل شده که علت آن هم روشن است، نبود نظارت در جامعه اقتصادی و رعایت نشدن عدالت.


قطار شهری
682...0913 نگذارید قطار شهری به مرکز فروش اجناس دست فروش ها تبدیل شود. جلوه خیلی زشتی برای یک شهر مذهبی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->