کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شکست ۱۰۰تایی گرگانی‌ها در فینال/مهرام امیدوار شد

  • کد خبر: ۶۴۷۳۲
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
شکست ۱۰۰تایی گرگانی‌ها در فینال/مهرام امیدوار شد
تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری ۱۰۱ - ۷۸ مقابل شهرداری گرگان، نخستین شکست فصل را به شاگردان مهران شاهین‌طبع تحمیل کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دومین دیدار سری فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان، امشب در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع مهرام تمام شد تا هر دو تیم در نتیجه یک مساوی شوند.

بازیکنان آغازگر مهرام: مالیک ترنت، مهدی کامرانی، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی و دووان سامرس
سرمربی: علی آرزومندی

بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، نوید رضایی‌فز، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر اول
سبد اول را نوید رضایی‌فر می‌گیرد. پاس کور کامرانی را ترنت به ۳ امتیازی اول تبدیل می‌کند و صمد در حمله بعد، لی آپ می‌زند. پتی این فعل و انفعال را با ۳ امتیاز جواب می‌دهد. در حمله مهرام، حسین‌زاده سبد می‌گیرد و بازهم پتی بازی را مساوی می‌کند. کامرانی پشت خط پرتاب آزاد، دو اقدام موفق دارد. پتی، اما دستش می‌لغزد و یک اقدام موفق دارد. در فست برک نوید روی پاس جمشیدی، گرگان را برای اولین بار در امتیاز ۱۰ - ۹ پیش می‌اندازد. صمد برتری را پس می‌گیرد. خود او در حمله بعد اندوان می‌گیرد، تا مهرام به ۱۴ برسد. صمد اندوان بعدی خود را میان اعتراضات جمشیدی می‌گیرد. ۳ امتیازی ترنت مهرام را به ۲۰ می‌رساند تا امتیازات میزبان دوبرابر گرگان شود و شاهین طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت امینو در ریباند اختلاف را تک رقمی می‌کند و کیوان ریاعی هم سبد بعد را می‌گیرد. سامرس با ۳ امتیازی‌اش اختلاف را حفظ می‌کند. خود او در حمله بعد اختلاف را به ۱۱ می‌رساند. سینا واحدی ۳ می‌زند تا گرگان در بازی بماند، ولی سامرس ۳ امتیازی بعد را هم می‌زند. در ادامه بازی خوب زنگنه و سامرس امتیازات بعدی را برای مهرام دارد. تکنیکال پتی پس از پرتاب ۳ امتیازی‌اش و ۲ پرتاب آزاد موفق آرمان صحنه‌های پایانی کوارتر اول است. ۳۵ - ۲۰ مهرام.

کوارتر دوم
امینو سبد اول مهرام را تلافی می‌کند، اما دو شوت پیاپی ۳ امتیازی که دومی را زنگنه می‌زند و اختلاف به ۲۱ می‌رسد، شاهین طبع را وادار به درخواست وقت استراحت دوم و آخر نیمه اول می‌کند. در بازگشت لی‌آپ سینا واحدی به ثمر می‌نشیند. خود او، اما با خطا روی کامرانی دو پرتاب و دو امتیاز به مهرام می‌دهد. خود کامرانی با خطای حمله‌ای که می‌گیرد، زمینه‌ساز پرتاب ۳ امتیازی بعدی می‌شود. در امتیاز دو برابر ۴۸ - ۲۴ به سود مهرام، این بار آرزومندی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت، سینا یک پرتاب آزاد موفق دارد. صمد هم این کار را آنطرف تکرار می‌کند. یاسین در ریباند اختلاف را کمتر می‌کند حرکت تماشایی اشکان جعفری اختلاف را به ۲۰ کاهش می‌دهد. حسین‌زاده، اما بازهم تلافی می‌کند. اشکان این بار با ریباند حمله امتیاز می‌گیرد. با خطا روی علیار، آرزومندی از وقت دوم استراحت خود هم بهره می‌گیرد. در بازگشت دو پرتاب علیار موفق است. پرتاب منطقه‌ای حسین‌زاده دوباره اختلاف را به ۲۰ می‌رساند. ۳ امتیازی ترنت دوباره اختلاف را به ۲۶ می‌رساند. اشکان بازهم زیر سبد مهرام موفق است. یکی از دو پرتاب صمد موفق است تا مهرام ۶۰ - ۳۶ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
یاسین در دو حمله ۴ امتیاز می‌گیرد تا گرگان به ۴۰ برسد و مجموع امتیازات بازی در ۶۰ - ۴۰ به ۱۰۰ افزایش یابد. خود یاسین پس از بلاک شدن صمد با حمایت از پتی سبد بعد را هم می‌گیرد تا مهرام وقت استراحتی زودهنگام بگیرد. در بازگشت پتی از تکنیکالی که مهرام گرفت، یک امتیاز دیگر می‌سازد. اوپن شات صمد اولین سبد نیمه مهرام است. ارغوان جای مایک را می‌گیرد. مایک سبد بعد را می‌گیرد، اما اندوانش موفق نیست. ۳ امتیازی صمد بازهم اختلاف را ۲۰ می‌کند. مایک اختلاف را کمتر می‌کند. خطا روی کامرانی، دو پرتاب آزاد برای او دارد این را قنبری و محمدپور با IRS تشخیص می‌دهند. پس از دو پرتاب ارغوان، ۳ سامرس مهرام را به ۷۰ می‌رساند. پرتاب منطقه‌ای جمشیدی، شهرداری را نیز به ۵۱ می‌رساند. پس از تک پرتاب آزاد موفق خندا‌پور، ارغوان دو پرتاب موفق دارد و خود خندان‌پور تلافی می‌کند تا اختلاف ۲۰ امتیاز پا برجا باشد. حسین‌زاده با خطا روی ارغوان ۴ خطایی می‌شود. گرگان اختلاف را به ۱۶ کاهش می‌دهد، ولی اندوان سامرس نتیجه را ۷۶ - ۵۷ می‌کند.

کوارتر چهارم
سبد اول را امینو می‌گیرد. رستم‌پور اولین ۵ خطایی بازی است. جمشیدی گرگان را از ۶۰ می‌گذراند. دانک خندان‌پور روی پرتاب سامرس و پرتاب منطقه‌ای صمد، مهرام را به ۸۰ می‌رساند. ۳ امتیازی پتی کورسوی شهرداری گرگان را حفظ می‌کند. خود صمد اختلاف را بیشتر می‌کند. با سبد آرمان اختلاف دوباره ۲۰ می‌شود و شاهین‌طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت کیوان رباعی سبد می‌گیرد. پتی یا شوت مکث، ۳ امتیازی می‌زند تا اختلاف به ۱۵ کاهش یابد و این بار شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت حسین‌زاده هم ۵ خطایی می‌شود. ۳ کامرانی اختلاف را تثبیت می‌کند تا شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت کیوان سبد بعدی را می‌گیرد و ترنت با توپ‌ربایی تلافی می‌کند. آرمان هم اختلاف را به ۲۰ می‌رساند. شاهین‌طبع از وقت استراحت آخرش هم استفاده می‌کند. در بازگشت، کیوان اختلاف را کمتر می‌کند. اما این بار آرمان ۳ می‌زند. نوید پشت خط پرتاب آزاد، دو پرتاب از ۴ اقدامش را گل می‌کند. خندان‌پور اندوان می‌گیرد و محسن عسگری نیا هم از روی نقطه پنالتی امتیاز می‌گیرد، اما ۳ امتیازی نهایی را متین جلالیان می‌زند تا شکست گرگان ۳ رقمی شود! ۱۰۱ - ۷۸!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->